225.Wir

 grafika Witam w nowych progach.Wiecie jak bardzo się cieszę że w końcu po tych miesiącach niczym feniks z popiołu odrodziłam się na nową, nie ukrywam że szablon właśnie był inspirowany tym mitycznym stworzeniem, tak dużo można tu zmieniać, że oszalałam, postawiłam że na początek postawię na klasykę i prostotę, nie będę pisać jaki będzie ten nowy etap, bo czas to zweryfikuję, jednak coś nowego daje początek zmianom. Nowy wir zwany c o n e q  właśnie się rozpoczął. Za kilka dni prawdziwy post, piszcie co chcecie w przyszłych postach, podawajcie swoje adresy chętnie poznam nowych ludzi, jestem na wszystko otwarta.

PS: Pełny powrót i narodziny Feniksa na przełomie stycznia\lutego, I love YOU <33


65 komentarzy:

  1. Moim zdaniem będziesz żałować tej decyzji. Tu nie ma tej fajnej atmosfery co na onecie ;) Ale powodzenia w blogowaniu i informuj mnie dalej!
    GLATT.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację atmosfera była wspaniała ludzie zresztą też ale to wszytko minęło bezpowrotnie, dziś nasz ukochany onet to już inny świat, apokalipsa blogerów, nie liczę że atmosfera będzie ta sama bo, zapewne nie inni ludzie , inny system, ale tu można więcej, dużo więcej, dlatego blogerzy odchodzą z onetku, on jest skazany na zagładę, mimo podziału sustemu nigdy nie opuszczę onetowskich przyjaciół blogów.

      Usuń
    2. a według mnie właśnie na blogspocie jest lepiej. zgadzam się, na onecie była ta atmosfera, ale wraz z tym głupim blog.pl ona całkowicie znikła! z resztą, jak graficy mają ulepszać swoje blogi przy takiej małej ilości opcji na obecnym onecie?

      Usuń
    3. Adrianno, mogłabyś podać mi swój adres bloga, myślałam że ty już nie blogujesz, a tu takie miłe zaskoczenie ;)

      Usuń
    4. emm, ja nigdy nie blogowałam pod nickiem adrianna, także musiałaś mnie z kim pomylić :)

      Usuń
  2. Stylowe wejście, Feniks- powiadasz. Czekam aż on, a raczej ty całkowicie powstaniesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mitologia zawsze była i jest dla mnie inspirująca, feniks to dla mnie życiowy symbol podnoszenia się z dołka i zawsze tak pozostanie, zawsze jego siła towarzyszyła mi w życiu i zapewne nie tylko mi

      Usuń
  3. Blogspot ma w sobie to coś zwane prostotą i wygodą. Onet to teraz w ogóle porażka, jakich mało, w dodatku nie ma tam już prawie nikogo rozsądnego, albo skrajne małolaty, albo starzy, zrzędliwi ludzie, którym nic się nie podoba. Onet to zamierzchła era.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczuwam dokładnie to samo, dla mnie rok 2012 to apokalipsa blogosfery zwanej onet.

      Usuń
  4. Oh, czyli nie tylko ja dopiero co zaczynam swoją przygodę na blogspocie. Trzymam kciuki aby blog się rozwinął ;). Co do przyszłego postu, możesz dać ikony. Twoje są genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam właśnie coś nowego dodać do galerii ikon ;) i chyba coś jeszcze dodam do tych ikon, ciesze się że ktoś zaczyna w tym samym czasie co ja ;) dodaje do link i również trzymam kciuki i będę bacznie obserwować twój blog ;)

      Usuń
  5. No, no, widzę, że całkiem nieźle się zapowiada. ;) Nie sądziłam, że aż tak szybko się przeniesiesz. ;P Ja w przyszłym poście oczekuję oczywiście na ikony. W wykonaniu Jet zawsze są wyjątkowe. ;*
    Grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikony będą na 100, planuj wzbogacić post o coś jeszcze ;)

      Usuń
  6. Mogłabyś napisać jak edytujesz poszczególne części bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób mnie pyta więc postanowiłam dodać w przyszłym poście mini poradnik dla nowicjuszy.

      Usuń
  7. Tak, to ja :) Już dość dawno się tu przeniosłam.Jestem szczerze zaskoczona,ze Ty też.Czekam na nowy post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama jestem zaskoczona że się przeniosłam ;)) dodaje Cię do link || elita

      Usuń
  8. Nie wiem, czy to zamierzone, ale w stronach masz "main pag", a poprawnie powinno być "main page" :)
    Ja również przeniosłam się na blogspota. Nie wiem, czy rozpoznasz, bo rzadko bywałaś. Na onecie pod nazwą dodatkowyy, a tutaj pretty-sinner
    Powodzenia na blogspocie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie przy edycji usunęłam literkę niechcący, zaraz poprawię, jak najbardziej kojarzę twój blog, twoje instrukcje z css z bardzo mi pomogły podczas tworzenia tego bloga ;)

      Usuń
  9. A ja zalecam Ci (jak lekarz, hihi) pracę nad interpunkcją. Serio, nie jest z nią za dobrze i cholernie źle się tę notkę czyta. Jestem ciekawa Twojej grafiki, Jet. ;)

    Pozdrawiam,
    V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok postaram się zwrócić większą uwagę na interpunkcje, choć osobiście podobnie jak Szymborwska nie zwracam na nią uwagi, to taki bunt językowy, alternatywa dla języka.

      Usuń
    2. Szymborska się w grobie przewraca za to porównanie.

      Usuń
    3. To nie było porównanie, cenie ją jako poetkę, nie śmiałabym się z nią porównywać, po prostu podałam przykład że nawet poeci nie stawiali przecinków.

      Usuń
    4. Tupnę nóżką i przecinka nie wstawię, a co! Bo ja przecież taka ważna jestem, że nawet nie muszę, phi!

      Usuń
    5. Mélancolie piszesz tak, jak gdyby te przecinki byłby dla ciebie całym życiem!

      Usuń
    6. *Szymborska - to po pierwsze. Po drugie, nie piszesz wierszy, wiec to razi, a nie zacheca do chwili namyslu. Coz, miejmy nadzieje, ze tutaj potrenujesz swoj "warsztat". :)
      Przepraszam za brak znakow polskich, pisze z telefonu.

      V.

      Usuń
    7. Nie ukrywam że czasem próbuje uciec od narzuconej formy, ale postaram się zwracać większą uwagę na te przecinki i nie tylko, tak aby blog był przystępny dla każdego; tak więc będę wdzięczna za dalsze rady, człowiek całe życie się doskonali.

      Usuń
    8. Gdybym mogła, kliknęłabym „lubię to”. V. :) W ogóle, Jet, interesuje mnie jeden fakt. Zajmujesz się grafiką od pięciu lat, a tak naprawdę nic nie zdziałałaś. Ciągle to samo i to samo. Gdybym miała porównać swoje dawne „dzieła”, nie powiedziałabym, że robiłam je ja.

      Usuń
    9. A czy ty w ogóle znasz moją twórczość, znasz mnie od 5 lat, chyba nie, jestem ciekawa jak ty się rozwinęłaś ;) Aby oceniać coś w całość trzeba to coś od początku znać!

      Grafika to nie tylko technika to również jej głębsza zawartość!

      Usuń
    10. Znam cię jeszcze z czasów Onetu, kobietko.

      Usuń
    11. Tak to podaj swój prawdziwy Nick! A nie ukrywasz się pod kilkoma, po za tym stylu pisma nie da się ukryć, doskonale wiem kim jesteś, i nie znasz mnie od 5 lat, może od 2, 3 koleżanko, po za tym twoje zdanie mnie nie interesuje, zrozum to od 3 lat ci to wpajam ;))

      Usuń
    12. To cena popularności, twoi milusińscy nie odpuszczają ciebie na krok, he he.

      Usuń
    13. Pewne rzeczy są stałe tak jak wąskie grono moich anty fanów, determinacji można im tylko pozazdrościć. To czysty Stalking, obserwują każdy mój krok na blogu, nie wiem co pewne osoby chcą osiągnąć przez swoje zachowanie, blogować nie przestanę ;] ! Cyba chcą mi urozmaicać blogowanie ;))

      Usuń
  10. Halo, przepraszam! *podnosi rękę w górę*
    Bo ja czegoś nie rozumiem... W podstronie o Tobie jest napisane, że jesteś "studentkO". Co to znaczy? Spotkałam się tylko ze stwierdzeniem, że ktoś jest studentką, studentem, ale nigdy "studentkO".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz poprawie, dziękuje za spostrzegawczość, jeżeli zauważysz jeszcze gdzie nieprawidłowości możesz pisać nie gryzę ;)

      Usuń
  11. Ja z niecierpliwością czekam na Twój nowy post, możesz w nim dać to o czym mówione było prawie w każdym komentarzu, czyli ikonki. Oczywiście informuj mnie jak dawniej. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok kochanie;) post chyba dopiero w przyszłym tygodniu, ale nad ikonami już pracuję, chcę aby ten nowy, pierwszy post był jak najlepszy, możliwe że zrobię też nowy szablon.

      Usuń
  12. Ślicznie tu u ciebie teraz. Nowy onet nie dawał takich możliwości wstawienia szablonu.

    Zapraszam na nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie ukazała się recenzja "Pardise (EP)" Lany Del Rey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tu można znacznie więcej, na nowym szablonie pokaże nieco więcej możliwości ;))

      Usuń
  13. Świetnie, że jednak się zdecydowałaś dołączyć na blogspota :) Szczerze ci powiem, że tak w głębi duszy miałam nadzieję na twoją przeprowadzkę tutaj :D Wszystkiego najlepszego na nowej drodze blogowania <3
    Szablon śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na razie widzę skromnie tu u Ciebie, ale chyba się rozkręcisz, co? :)
    Życzę wszystkiego dobrego w blogowaniu na blogspocie, wiernych czytelników. :)
    Pozdr. effekta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na razie jeszcze w pełni nie zaczęłam, dopiero się nakręcam , za jakiś tydzień oficjalnie zacznę ;)

      Usuń
  15. Cześć Jet! śliczny szablon, Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochanie, chyba z pół roku nie pisaliśmy ze sobą.

      Usuń
  16. Link naprawiony :) Dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spodziewałam sie iż się przeniesiesz nie jestem już sama . tak to ja Rockmenowa obecnie prowadzę więcej blogów niż jeden bo tu łatweij wstawić szablon liczzę iż mnie odwiedzisz na www.rockmenowa.blogspot.com i dopiszesz do elity lub osób imformowanych o nowej notce ja jeszcze dziś zmieniam szablon dam swemu szablonowi nieco prehistoryczny klimat to chyba efekt pokochania serialu Terra Nova . mogłabym cię prosić o jakieś instrukcje na ciekawy szablon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem tym zaskoczona ;)) Oczywiście że dodam i to jeszcze dziś, na razie jeszcze do końca się nie przeniosłam anie w pełni nie wróciłam, wkrótce, dokładnie po sesji prawdziwy post poradnikiem css ;)oraz dużo lepszy szablon nad którym już powoli pracuję ;)

      Usuń
  18. Widzę, że szykują się zmiany, niedługo zmienię w linkach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;] zmiany coraz bliżej

      ja również dodaje do link ;) \elite

      Usuń
  19. Kiedy nowy post ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno określić, na pewno po sesji, de facto mam teraz napięty grafik, ale powoli szykuje się do pełnego powrotu, myślę że w przeciągu 2 może 3 tygodni powinna wrócić z nowym postem i szablonem.

      Czekaje cierpliwie

      Usuń
  20. Zapraszam na nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl. A w nim recenzja płyty "Here We Go Again" Demi Lovato.

    OdpowiedzUsuń
  21. No to czekam na nowy post, feniksie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy data powrotu była zaplanowana czy nie? Wróciłaś dokładnie 6 stycznia w święto Trzech Króli, czyli Objawienie Pańskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie każdego dnia mamy jakieś mniej ważne, lub bardziej ważne święto więc trudno nie trafić na jakieś. Odczytanie znaczenie tej daty zostawiam czytelnikom ;)

      Usuń
  23. No to czekam na nowy post u Cb, a tymczasem nowy u mnie:) grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w prowadzeniu nowego bloga
    ciekawy nagłówek .
    Zapraszam na mojego nowego bloga ; cremoska.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć kochana ; * Ciesze się że jesteś na bloggerze a co z tamtym blogiem ? : *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję