243.Oczekiwanie

grafikaWitajcie Moje Iskierki!
Znów jest mi niezręcznie pisać, tyle w ostatnim poście naobiecywałam, a znów zamiast realizować to co zapowiedziałam, zajęłam się czymś innym, a dokładnie własnym życiem i studiowaniem, biorę teraz udział w kilku konkursach, do tego powoli przygotowuję się do zaliczeń ćwiczeń, które tuż tuż. Można by powiedzieć że studiowanie, moja pasja do prawa zawładnęła mną doszczętnie. Od kilku dni mam jeszcze więcej zapału do pogłębiania wiedzy, gdyż zostałam Stypendysto Rektora. Pierwszy raz w życiu poczułam na własnej skórze, że wiedza jaką posiadłam, potrafi przynosić korzyści materialne. Wiedzcie, że warto się uczyć, naprawdę warto się starać i dążyć do bycia lepszym.

Na horyzoncie już grudzień, widziałam już reklamy świąteczne, czułam zapach mandarynek i pomarańczy na uczelni ale jeszcze nie widziałam  tego co w tej porze roku najcenniejsze, białych kryształków, tych magicznych które co roku cieszyły moje dziece oczy, dla mnie każdy pojedynczy płatek śniegu to pojedyncza iskierka wspomnień, przeszłości. Zima to pora spokoju, ukojenia i pewnej radości, pora uśpienia i końca pewnego cyklu. Dlatego z radością oczekuję zimy, śniegu i oczywiście świąt. Mam sporo planów blogowych, ale tym razem o nich nie piszę, bo znów nie dojdą do skutku, będę teraz nie zapowiadać ale od razu je realizować ;)) Oczekujecie więc niespodzianek...

Chciałabym na zakończenie podziękować za wszystkie oddane głosy w poprzednich sondach, wznieśliście mnie na sam szczyt rankingu, z każdym dniem dostaje od was coraz więcej miłości. To jest piękne i niezwykle budujące.
W tym miesiącu ponownie jestem nominowana. Dlatego proszę o Głosy, TU i TU . Będę wdzięczna za każdy oddany głos, za każdą sekundę jaką mi poświęcicie.


34 komentarze:

  1. Dlatego powtarzam Ci, pisz kiedy masz ochotę, nie spinaj się tak, bo później jesteś na siebie zła, że czegoś nie dotrzymałaś. I gratulacje stypendium! Ja niestety nie dostałam, u nas jedna osoba z grupy dostąpiła tego zaszczytu, aczkolwiek u nas na uczelni wrze, ponieważ chyba po tym jak złożyli wszyscy papiery zmienili regulamin. I nagle z 10% na kierunek zrobiło się 4% na całą uczelnię. Słyszałam, że ktoś tam się ma odwoływać masowo, zobaczymy ;)
    Ja też wczoraj wieczorem specjalnie wstałam półprzytomna z łóżka tylko po to, aby sobie popodziwiać śnieg. Dzisiaj nic już niego nie zostało, ale co tam ;)
    Ha, zgłaszałam się do tego KataloguGrafików, ale dostałam odpowiedź, że nie jestem grafikiem :D Jakie zaskoczenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tej pory będę robić jak mi doradziłaś ;) Miło mieć u swego boku kogoś takiego ja ty. U nas nie wiem jaki próg był, ale w regulaminie widniało do 10%, to też trochę dziwne, bo może dostać 2% albo 10%. W każdym razie z tymi zmianami w regulaminach stypendialnych są zamieszania i u mnie, a odwołanie od decyzji administracyjnej zawsze można napisać, nic się nie straci a może nawet zyska. Ja widziałam dziś tylko kałuże po śniegu ;(

      Usuń
  2. Święta, święta coraz bliżej! Jeszcze tylko dwa tygodnie szkolnej męczarni i nadejdzie wyczekiwana wolność, pomarańcze, czytanie książek w świetle ulicznej latarni, ŚNIEG!, i niewyczekiwane zbędne kilogramy ;p Ale co tam, chociaż raz w roku powinno się jeść i nie patrzeć na wagę ;)
    Zagłosowałam i życzę pierwszego miejsca! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fakt mnie pociesza. Już nie mogę się doczekać świątecznego jedzenia i zapachów w kuchni ;) choinki , stroików No i oczywiście robienia świątecznego szablonu ;)))

      Usuń
  3. Ikony rewelacyjne, świetnie dobrana koloryzacja :)
    http://graphic-monster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego śniegu jest faktycznie mało więc ja strasznie się cieszyłam gdy wczoraj sypało- niewiele, bo niewiele ale jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Miejmy nadzieje że na święta oczywiście Bożonarodzeniowe zrobi się biało ;)

      Usuń
  5. Co do stypendiów - mogłam składać wniosek, ale stwierdziłam, że średnią mam za niską, a podobno stypendium bym dostała ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda że nie złożyłaś, zawsze jak można to trzeba składać wnioski ;)

      Usuń
  6. Tak, nauka może też zaowocować różnymi stypendiami, co jest co najmniej przyjemne :D Sama tego doświadczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Nauka jest celem samym w sobie, ale takie nagrody jakże motywacją i dają uczucie docenienia ;))

      Usuń
  7. Ach, czyli nie tylko nasza uczelnia ma zamiar się nachapać przy okazji stypendiów, heh. Co do tego katalogu przykre jest, że ludzie są tak paskudnie zatrzaśnięci i jeśli nie widzą tak jak pisałaś darmowego szablonu, ton tekstur, sesji i innych do ściągnięcia to od razu stwierdzają, że nie grafik. Z jednej strony może i faktycznie, nie mam na pęczki darmowej grafiki na blogu, ale z drugiej zrobiło mi się przykro i najchętniej zwyzywałabym takie małolaty! Tak, zagotowałam! No nic, najlepiej się nie przejmować, niech sobie mają swój uroczy światek :D A ja się muszę zmotywować do zrobienia nowego szablonu. Jeżu kolczasty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba robić to co się kocham wbrew wszystkiemu.

      Usuń
  8. Ja to widzę reklamy i świąteczne dekoracje od Wszystkich Świętych. U mnie dzisiaj już pada śnieg. Tak biało się robi *_* Sama czekam z utęsknieniem na święta. Miła atmosfera, ale i trochę wolnego od szkoły :)
    Śliczne ikonki. Proste, ale mają w sobie coś.
    Pozdrawiam, Dakota / bloodbonds.

    OdpowiedzUsuń
  9. Grudzień, hej ho!
    Ale szablony to masz straszne. W sensie nie że brzydkie, ale że takie niepokojące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie posługiwać się czasami takimi środkami przekazu, które szokują i zachęcają do myślenia i interpretacji .

      Usuń
  10. Jestem zachwycona szatą graficzną, którą stworzyłaś. Niemal rozdziawiłam paszczę z zachwytu, naprawdę ;)
    Ja też ostatnimi czasy nie pojawiam się w blogowym świecie. Tak jakoś... wolę swoje życie, które właśnie teraz rozkwita i zaczyna się dziać coraz więcej. Jeśli studia pochłonęły teraz całą Twoją uwagę, energię i zapał to bardzo dobrze! Owszem, będziemy tęsknić za Twoimi interesującymi przemyśleniami i tymi wszystkimi ikonkami, które lubię pooglądać ale jeśli robisz coś, co lubisz i chcesz temu poświęcić całą swoją duszę - my, czytelnicy, nie mamy tu nic do gadania. Możemy się tylko cieszyć razem z Tobą :D
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć ;) To jest pełna i najdoskonalsza Miłość.

      Usuń
  11. Tylko mogłyby nie tworzyć się zaspy, taka umiarkowana zima pasuje mi :)
    Ucz się dla stypendium, na moim roczniku w tym roku wyjątkowo nikt nie dostał, to straciliśmy zapał do nauki.
    Masz moje głosy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się przede wszystkim dla Siebie, bo wiedza zawsze kiedyś się przyda, stypendium to tylko pewna forma nagrody.

      Usuń
  12. Zgadzam się, ludzie w świętach są najważniejsi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może masz w tym rację. We mnie wywołało jakieś emocje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Za niedługo święta zamierzam zorganizować imprezę czy wkleisz od mnie banner

    OdpowiedzUsuń
  15. Też studiuje prawo :) I wiem, ze czasami trudno jest znaleźć czas na to wszystko, ale da się! :) Dobę można w magiczny sposób wydłużyć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) jak się chcę to zawsze się znajdzie czas ;))

      Usuń
  16. Zapraszam do uczestnictwa w mojej imprezie świątecznej na http://rockmenowa.blogspot.com/ ,która odbędzie się 27:00 o godzinie 18:00

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie! Nauka w życiu jest bardzo potrzebna, daje nam pewną satysfakcję i dojdzie do tego ogromny zapał do pogłębiania wiedzy to może wyjść coś na prawdę dobrego!
    Ikony piękne, zimowe, dwójeczka fenomenalna!
    Pozdrawiam/ http://biscuitslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i niezwykle mądre słowa. Ja zawsze w pamięci mam słowa "Ucz się ucz bo nauka to potęgi klucz"

      Usuń
  18. jeju, ale ze mnie ciołek - dopiero zajarzyłam,że też jesteś z OIlsztyna!;D
    i moje gratulacje:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję stypendium :)
    Osobiście za śniegiem ani samą zimą nie przepadam, ale w święta to element obowiązkowy. A w tym roku... lipa przez wielkie "L" :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuć pasję u Ciebie do studiów, do zdobywania wiedzy! I proszę jaki zaszczyt - gratuluję z całego serca! :)
    Brakuje mi śniegu właśnie, on jest tą wisienką na torcie w zimowym klimacie, tym co wciąż wywołuje u mnie dziecięcą radość :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję