242.Wolność Sztuki

grafikaWitajcie moi drodzy,
Jak tam wam życie płynie? Muszę przyznać że mi wena wraca, dziś mam dla was i nowy szablon i nowe ikony, a pracę nad kolejnym szablonem dobiegają końca - premiera niebawem jak tylko spadnie pierwszy śnieg. Zaś premiera ART JET - sekretnego projektu, prawdopodobnie w przyszłym tygodniu. Chyba na dobre wróciłam do żywych.

Dzisiejszy post jak i zaprezentowany szablon poświęciłam jak się domyślacie - wolność, a konkretnie wolności słowa, wyrażania siebie, o ile na świecie wciąż ludzkość dąży do wolności, musi się zmagać z jarzmem niewoli i ograniczeń, to w sztuce wolność panuje odwiecznie. Również ja tworząc czy to ikony czy szablony czuję się wolna, wolna jak ptak, nie czuję ograniczeń, w swych pracach, mogę przekraczać granicę i posługiwać się takimi środkami przekazu i motywami, które pozwalają mi wyrażać jak najwięcej siebie, własne przekonania czy ukryte emocje. Jako twórca nie boję się przekraczać granic, robić rzeczy kontrowersyjnych, podążać własną drogą, bo wiem że prawdziwa sztuka nie zna granic, wiem że niektórym osobom to co robię może się nie podobać, ale wybaczcie to moja przestrzeń tylko tu mogę czuć się jak ptak wolności.

Jak widzicie na blogu pojawił się nowy bardzo wyostrzony szablon, pełen bólu ale i nadziei, pełen niewoli a zarazem wolności, zwycięstwa i walki - Już dziś możecie dokonywać własnych interpretacji ;) bo za tydzień zdradzę wam sekrety związane z jego powstawanie jak i własną interpretację i problematykę. "Niechaj wolność wzleci się nad całym światem" Enjoy.


Dziękuję Serdecznie za oddane głosy, Wznieśliście mnie na same podium ;)

52 komentarze:

  1. Twój szablon wydaje się naprawdę interesujący i oddaje w 100% atmosferę tego wydarzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć, że mój cel został osiągnięty ;)

      Usuń
  2. Dobrze, że twoja wena wraca- ikony są rewelacyjne a szablon nieziemski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, to nigdy wcześniej nie myślałam o grafice jako o czymś, co niesie ze sobą głębszy przekaz. Przyznaję jednak stuprocentową rację, bo takie spojrzenie nadaje jej wielki sens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie tym właśnie torem powinna podążać współczesna sztuka.

      Usuń
  4. Rozumiem, że teraz każda notka będzie ozdobiona nowym szablonem? :D Czyli nie warto przegapić notki, bo przegapi się szablon? Ha ha ha, żartuję. Podoba mi się tematyka - wolność, fajnie zrobiony blend i ciekawe ikony. I w dalszym ciągu nie mogę się doczekać tego projektu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na to wychodzi ;)) póki natchnienie i wena mnie nie opuści będę tworzyć coraz częściej ;)

      Usuń
    2. I dobrze! Taki tablet to rzecz dobra. Dlatego myślę pozytywnie i się nie poddaję. Choćbym faktycznie miała wygrać tylko puszkę. Będzie na kawę :D
      I mam nadzieję, że fonty się przydadzą. Ja już jeden krój wykorzystałam! Do robienia zwierzątek z liter :D

      Usuń
  5. Kolory kolory i jeszcze raz kolory <3 Uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ich tak bardzo brak w naturze że musiałam sobie to zrekompensować w grafice ;)

      Usuń
  6. Zazdroszę takiego wyczucia smaku przy tworzeniu szablonów - korzystaj z weny, masz mój głos:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że skrycie ubóstwiam Cię za te refleksje.
    Ja swój blog też traktuję jako własny zakątek świata. Jest dla mnie miejscem, gdzie mogę wyrazić swoje poglądy i zdania za pomocą grafiki.
    Wspaniały szablon. To menu zatruło moje serce miłością do siebie. Prostota przyjemna dla oka :)
    Ikonki również boskie, więc zabieram kilka :D
    Pozdrowienia ze świata Ptaków Dodo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zabieraj w dowoli ;)) Uważam że to skromność i prostota zdobi najbardziej człowieka. To co tworzymy powinno dawać nam możliwości wyrażania w tym siebie i dawania sobie i innym czegoś cennego.

      Usuń
    2. Bardzo mądre słowa :)

      Usuń
  8. Może jest cała rzesza blogów z ogromną połacią szablonów, sygnatur, ale drugiego bloga takiego jak ty nie mam, bloga z duszą i prawdziwą sztuką. Nie zmieniaj tego nigdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że nigdy nie zmienię tego kim jestem i tego co tworzę i w jaki sposób, gdybym popadła w schematy, gdybym dała się zniewolić graficznie i robić to co inni chcę chcą. Byłabym zaprzeczenie siebie samej. Byłabym niewolnicą , a ja jestem wolnym ptakiem i robię to co chcę ponad wszystkie granicę i konwenansy. I nikt nie jest w stanie zmienić tego. Bo lecącego ptaka nie można złapać...

      Usuń
  9. Ja rzadko kiedy czuję jakiekolwiek ograniczenia... Jestem zdania, że mogę robić, co tylko zechcę ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że są jeszcze osoby, które mają odwagę tworzyć to, co im tam siedzi w duszy, podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. JET *.* WOW szokuuujesz! Cały czas szokujesz... szablon przepiękny. Nie mogę się też doczekać, co to za nowość związana z pierwszym śniegiem. Jak tylko spadnie - od razu tu przylecę - możesz być pewna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Ja też ale nie ze względu na szablon ale na śnieg, od roku nie widziałam tego białego puchu, tych pierwszych śnieżynek.

      Usuń
  12. Cóż aż tak kontrowersyjnego jest w grafice, którą tworzysz? Mogłabyś wyjaśnić? Bo po prostu nie widzę w niej nic a nic, co mogłabyś oznaczyć hasłem "kontrowersyjność". ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby odpowiedzieć poprawnie na te pytanie trzebaby było zapoznać się z moim ponad 5 letnim dorobkiem graficznym, z całą moją twórczością głownie szablonów. Nie jestem w stanie w jednym komentarzy przedstawić Ci mój ponad 5 dorobek graficzny.

      Usuń
  13. Czasem BÓG stawia przed nami wyzwania [...]
    Ok, już ogarnęłam jaka jest ta nasza rzeczywistość... już wszystko może wrócić do normy!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale, że wena ci wraca, a ikony są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nagłówek jest cudowny, idealnie wyważyłaś sprzeczne odczucia. Płynie z niego taka prawda, co jest trudne do uchwycenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie fakt, że dostrzegłaś to co towarzyszyło mi podczas tworzenia szablonu.

      Usuń
  16. Pamiętaj, że wolność kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa, wolność to też odpowiedzialność.

      Usuń
  17. Zdjęcie w nagłówku - zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny szablon : ) taki inny! super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) miło zawsze staram się robić rzeczy na swój oryginalny sposób ;)

      Usuń
  19. Powiedziałabym, że pełen jest wolności i takiej dziczy... tylko, że ta dzicz to właśnie wolność, brak dogmatów i konwenansów... niesamowite.. natchnął mnie ten szablon, niesamowity jest.
    Wykonujesz szablony? Tylko dls siebie, czy dla innych także?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest to wszystko słyszeć, miło jest jak ktoś potrafi odkrywać to co w nich ukrywam. W chwili obecnej nie wykonuje szablonów na zamawiania, anie dla innych, nie potrafię tworzyć coś na zamówienie, coś komercjalnego.

      Usuń
  20. Wiele osób realizuje się artystycznie, z różnym skutkiem, ale Ty... masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  21. 5 sekund nie poskąpię :p co do szablonu to jest oczywiście piękny jak zawsze, bo przy nie tylko reprezentuje ale i dużo przekazuje :) bardzo lubię Twoje prace, od razu widać w nich artyzm. Cieszę się, że wróciłaś do żywych, mam nadzieję, że i ja powoli się ze wszystkim ogarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne rzeczy tworzysz. Masz rację, w sztuce najważniejsza jest odwaga. Tylko dzięki temu artyści mogą wyrażać się bez ograniczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie świat dotąd pamięta o tych odważnych artystach, którzy za życia uważani byli za dziwaków, a po śmierci stali się wielcy.

      Usuń
  23. Nie przypominam sobie, abym komentowała ten post. Głupia ja .__. Wybacz, że nic konkretnego nie napiszę, oprócz tego, że ikonki świetnie Ci wyszły i jestem nimi zachwycona.
    Chciałam tylko poinformować, że zmieniłam adres z pretenditsfine na bloodbonds, zapraszam Jet :)
    Pozdrawiam, Dakota :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję