245.Przełom

grafikaWitajcie Moi Kochani w Nowym 2014 roku!
Jak miło widzieć was w kolejnym roku blogowania ;) Nowy rok jest dla mnie przede wszystkim pretekstem do zmian, oraz działania. Chwila w które żegnam stary rok i witam nowy przy kolorowym niebie w ogniu zawsze zmusza mnie do refleksji tak życiowej jak i blogowej do podsumowania i co najważniejsze do wyznaczania sobie nowych planów na rok przyszły. Można by rzecz że nowy rok nadaje memu życiu nowej dynamiki i niczym rakieta mogę lecieć dalej. W tym roku również wyznaczyło sobie noworoczne postanowienia, do których skrupulatnie będę dążyć. I za rok je rozliczać.

Jedno jest pewne w tym roku nudzić się ze mną nie będziecie, bowiem również w kwestii blogowania mam mnóstwo planów. Największy już 1 Lipca ( VI Rocznica Narodzin JET - och to będzie niezapominana impreza  i będzie bardzo bardzo gorąco !). Zaś najbliższy projekt o którym już osoby spostrzegawcze wiedzą będzie miał miejsce  27 Stycznia o 18:00 i nosić będzie nazwę ART JET.  Ekspozycja ta będzie kwintesencją sztuki. ART JET to coś czego jeszcze blogosfera nie widziała,  to coś o czym od zawsze marzyłam, ale dopiero teraz odważyłam się na ten krok, krok do poznania samej siebie. Data również nie jest przypadkowa bowiem przypada ona w 2 rocznicę imprezy "Confession JET" (Spowiedź JET) która aktualnie jest moją ostatnią i zarazem najbardziej tajemniczą imprezą. Jest to pewien symbol do klucza, którego możliwość poznacie będziecie mieli 27 Stycznia o 18:00.

Z Uwagi na olbrzymi natłok obowiązków i zadań jakie mam teraz na głowie i jakie przybyły mi w związku z Sesją oraz egzaminami w terminie zerowym jestem zmuszona wstrzymać pracę nad ART JET oraz co za tym idzie przenieść premierę na 14 Lutego (Walentynki) - To będzie mój najcenniejszy walentynkowy podarunek dla WAS - ART JET

„Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki.”



http://25.media.tumblr.com/18791c5c6c52578bdb920a14b7105674/tumblr_mfwgd6i3eX1r9ijxto1_500.gif
 ©  lifeisrosyworld.tumblr.com

31 komentarzy:

  1. O, kochana, to mnie zaciekawiłaś :D Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Spowiedź JET" to po angielsku "JET's Confession" albo, jeśli już ma być szyk zamienny, "Confession of JET".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, nie jestem filologiem, chociaż to dziwne że dopiero teraz po 2 latach ktoś dostrzegł ten niby błąd.

      Usuń
    2. Dlaczego piszesz, że po 2 latach? Czyli wcześniej też robiłaś ten błąd i nikt nie zwracał Ci uwagi? Trochę szkoda, bo gdybyś o nim wiedziała mogłabyś go w tej notce uniknąć. I to wcale nie jest "niby błąd", tylko naprawdę niepoprawna forma tego wyrażenia.

      Usuń
    3. Zgadza się, to niestety błąd i to dość podstawowy :c
      Jak się wklepie w tłumacz gugli to faktycznie wychodzi "spowiedź JET" (i odwrotnie), ale tylko dlatego, że nie rozpoznaje JET jako imienia.
      Skoro rzecz miała miejsce 2 lata temu, to może stałym czytelnikom łatwiej skojarzyć o co chodzi, bo dawno to było i tak się przyjęło. Ale tak czy tak na przyszłość warto zapamiętać :)
      W ogóle to bardzo jestem ciekawa o co w Twojej ekspozycji chodzi i aż zajrzę, ciekawy pomysł na urozmaicenie.

      Usuń
  4. No ale... czego ta sztuka będzie dotyczyć? Zdjęcia? Grafika? Wiersze? Twórczość plastyczna? Chcę wiedzieć, bo pod pojęciem sztuki wiele się kryje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) na razie nie zdradzę tego sekretu, bo lubię niespodzianki, i chcę do końca dochować tajemnicy aż do czasu ekspozycji. ;) Wtedy będzie ciekawiej.

      Usuń
  5. Dla mnie ten rok to kolejne 365 dni, które trzeba jak najpozytywniej spędzić, dużo zobaczyć, odwiedzić, namalować, nauczyć się, przeżyć ogólnie ten czas kreatywnie i z uśmiechem na mordce. Do 27 stycznia tak wiele dni. Ale w związku z tym ma być super bajerancko genialnie odlotowo cudnie! Pamiętaj! Inaczej znajdę Cię i wytarmoszę za włosiska :D Taka będę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ten rok był przynajmniej w większości taki jak napisałaś ;) to już byłabym szczęśliwa ;) Co do ART JET już powoli czuję małą treme ;)) Zrobię wszystko aby oddać to co mam w zamiarze dać innym.

      Usuń
  6. To zapowiada się pracowity rok. Życzę powodzenia ;)

    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem ci, że jestem bardzo ciekawa tych twoich planów

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam ten nagłówek XD :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz boski szablon! A co do planów, to kreatywnie widzę... Oby Ci ten optymizm pozostał i byś wszystko co sobie zaplanowałaś się zrealizowało...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej pięknie tu u Ciebie. Szablon i kolorki są świetne! Genialna robota ;)
    Zapowiada się ciekawy rok! :)
    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy w wolnej chwili!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie już teraz wpisuję 1 lipca do kalendarza! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wokół tego wydarzenia robi się już naprawdę gorąco i to jeszcze przed premierą!

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę nieustającej motywacji i energii do działania :) Czekam na nowości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę trzymała kciuki, aby z tym projektem wszystko poszło dobrze. Jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  16. 2014 zapowiada się ciekawie Jet ;) trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę,że optymistycznie patrzysz na nowy rok :D Trzymam kciuki z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  18. Może byś coś w końcu napisała nowego :) ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj kochana! Rok 2014 to rok zmian, a więc i one tyczą się mnie. Zmieniłam adres Literaturą Pisane oraz nazwę. Od teraz znajdziesz mnie na gamecandie.blogspot.com :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy nowy post? Bo nie umiem się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ileż tu pozytywności. Mam nadzieję, że taką zostanie, bo i ja tu zostaję, z nadzieją na więcej. Szata bloga koi oko niesamowicie, aż zamarzyły mi się zmiany, ach. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję