246.Wyczerpana

grafikaWitajcie Drodzy Czytelnicy,
Jest mi niezmiernie głupio i wstyd z tego względu, że tyle rzeczy naobiecywała a nic nie dotrzymałam, sesja zawładnęła mną doszczętnie, a teraz czuję się wyczerpana i wykończona i nic nie chcę mi się robić. Czuję się jak wyblakła fotografią, która potrzebuję pilnej renowacji, potrzebuje światła i tętniących kolorów. Klimat za oknem mi w tym nie pomaga. Jestem zirytowana z tego powodu, że pierwszy raz w historii blogowania nie udało mi się czegoś wielkiego zrealizować mimo wielkich obietnic. Teraz jedyne co potrzebuje to spokoju, marzy mi się też chwila relaksu ale nic z tego nowy semestr już puka do mych dziwi. Od teraz będę zaczynać od tej drugiej strony - realizacji. Do rychłego napisania Kochani...

5 komentarzy:

  1. Czuję się jak wyblakła fotografią- fotografia
    która potrzebuję pilnej renowacji - potrzebuje
    Teraz jedyne co potrzebuje - potrzebuję

    Śliczny szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy z niecierpliwością ^^
    Widzę, że nie tylko ja taka zabiegana jestem.
    Pozdrawiam ;)
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdemu się zdarza taka chwila zachwiania ;) bedzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w odzyskiwaniu sił!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję