228.Tchnienie

  grafika Witajcie moi bliscy jak miło znów tu być z wami, tak bardzo tęskniłam za Wami za blogowanie za życiem, dziś w pełni sił i kolorów wracam do WAS, wracam do blogowego życia, dziś w orientalny, pełnym życia, barw, rdzennym klimacie matki ziemi, wracam do mojej ziemi, do ziemi którą zbudowałam tu z Wami, do ziemi która jest na wieki moim dziedzictwem i nikt tego nie zmieni. Dziękuje za troskę i ciepło, które otrzymywałam od was podczas nieobecności, za to że cały czas czekaliście tu na mnie jak dzieci na swą matkę,  wróciła i nikt mnie stąd nie zabierze, wróciłam wzbogacona życiem, wzbogacona utartą bliskich wróciłam. U mnie coraz lepiej, pierwszą sesję z bardzo dobrym wynikiem mam już za sobą i nawet prawo rzymskie, zmora prawników nie było mi straszne ;)  jest się czym chwalić bo oceny mam jedne z najlepszych na roku, udało mi się tego wyczynu w chwilach bardzo trudnych, nawet nie wiecie jak dużo wymagało to ode mnie poświecenia, ale zawszę dążę do tego aby być jak najlepszą. To tyle co na dziś. Mam tyle determinacji i pomysłów, największa niespodzianka już 1 Lipca  - wiecie co to za data?

A Teraz co nieco o nowym szablonie który nie jest jest  jeszcze w pełni ukończony, bo chciałam jak najszybciej wrócić, a w którym roi się aż od motywów które są wyznacznikiem mojego graficznego dorobku. Co nie znaczy że brakuje w nim świeżych toposów.
+ Drewno, które już kilkukrotnie  pojawiło się w mej twórczości, m.i również  podczas III Urodzin w oriencie Arabsko-Egipskim jest powrotem do korzeni, drewno to atrybut  historii, życia, człowieczeństwa a w końcu wspaniałej matki ziemi.
+ Klasyka, pamiętacie szablon z Merlin M to w nim m.i wykorzystałam klasykę, klasykę która wciąż jest żywa i obecna w naszym życiu. Klasa jest wieczna, natomiast moda to tylko chwila.
+ Orient, bez wątpienia, wielokrotnie mogliście ujrzeć ten motyw, bowiem jestem pasjonatką kultur oraz podróży, tym razem w moje podróży graficznej wyruszyłam do jądra ziemi, do korzeni człowieczeństwa, do rdzennych tropików afryki.
+ Ostre Bary, rzadko się tu pojawiały, tym razem musiałam ich użyć aby ukazać jak bardzo chcę blogować, jak dużo mam siły i energii, w pełni wyrażają ekspresyjnie to co aktualnie czuję. Barwy to życie, wkrótce barwy będą mieć swoje apogeum, wiosnę, żywą wiosnę.
+ Prostota i Alternatywa, jest przeciwniczką zbyt dużej ilości ozdobników, zawsze staram się stawiać na prostotę, skromność jest ozdobą człowieka, jestem alternatywna, bo nie lubię tworzyć czegoś podobnego do100 innych prac graficznych, sprzeciwiam się także komercji w grafice, dlatego zawsze podążam swoją odrębną ścieżko graficzną.


I k o n y

© © © © © © 

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ;) Miło, że się podoba, ale jak już mówiłam to wersja Beta, jest jeszcze kilka elementów do dopracowania ;)

      Usuń
  2. Wróciłaś, jak dobrze znów cię widzieć w tak doskonałej formie, nadal rządzisz blogosferą co widać po sondzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć z twych ust ;) Rządzicie wy moim CZYTELNICY.

      Usuń
  3. Jaki piękny, patetyczny powrót :) Studiujesz prawo? Jesteś mistrzem! Uczyłam się prawa i chyba jestem na to za głupia. Jest takie suche i mało "namiętne", że w ogóle nie mogę tego ogarnąć. Bardzo ciekawe znaczenie szablonu... widać, że nie jest to losowy wygląd. To się ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny, patetyczny powrót :) Studiujesz prawo? Jesteś mistrzem! Uczyłam się prawa i chyba jestem na to za głupia. Jest takie suche i mało "namiętne", że w ogóle nie mogę tego ogarnąć. Bardzo ciekawe znaczenie szablonu... widać, że nie jest to losowy wygląd. To się ceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Dopiero się rozkręcam, ale tak bardzo pragnę żyć że musiałam wrócić ;)) Tak, osobiście prawo jest dla mnie bardzo bardzo interesujące, dlatego wybrałam ten kierunek, sama nauka więc jest dla mnie czystą przyjemnością ;)Jeżeli chodzi o szablon to zawsze bardzo długo dobiera elementy do niego. Miło słyszeć to wszytko I love YOU <33

      Usuń
  5. Miło będzie poobserwować jakieś nowe grafiki, które może posłużą mi do ubarwienia mojego bloga :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A polecam, możesz podbierać i pobierać co chcesz ;) a ja z przyjemnością będę śledzić twój blog ;))

      Usuń
  6. Cieszę się że aktywujesz bloga.
    No, no, no... Bardzo oryginalny szablon. A Audrey.. cóż, po prostu urzekł mnie ten szablon. Taki oryginalny, a zarazem prosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć, oryginalność jest bardzo ważna, i za to cenię ludzi.

      Usuń
  7. Oj ale tu się zmieniło, oczywiście na dobre. Mam nadzieję, że teraz będzie częściej pisać. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie częściej ;) i myślę że ty teraz też ;)

      Usuń
  8. 1 Lipiec - Rocznica Powstania JET, znacząca data, która co rok ożywa. Dobra odpowiedź? A kto by nie pamiętał co się dzieje co rok o tej porze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź na ocenę 6+ ;) Miło wiedzieć że pamiętacie o tej dacie <333

      Usuń
  9. Przyjemny szablon. Chyba najlepszy z jakim spotkałam się na blogspocie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć kochanie, aż więcej energii dostaje jak słyszę takie komplementy.

      Usuń
  10. Bez tej pasji raczej nie da się tego studiować. Dobrze, że są tacy ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podzielam Twoje zdanie, studiować się powinno to co się kocham, to ci nas interesuje, wtedy studiowanie jest przyjemnością, są i tacy którzy studiują na siłę czego czego nienawidzą ja nie widzę w tym sensu. Swój zawód powinno się wykonywać z pasją.

      Usuń
  11. Pamiętam Cię jeszcze za czasów świetności Onetu. :) Podziwiam Ciebie szczerze. Mi dawno a dawno znudziłaby się zabawa z grafiką, a tu widzę, że poszerzasz horyzonty - blogspot to tęgie tango, jeśli chodzi o zmienianie szablonu, bo można bawić się z html'em. :)) Niemniej jednak cieszy oko, cieszy wygląd. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć to od osoby która zna mnie od dawna, przyznam szczerze, czasem wracam pamięcią do lat świetności Onetu głównie do osób które wówczas poznałam a których już nie ma, niestety onet sam sprawił że spotkała go apokalipsa, tu jest jak już mówiłaś o wiele więcej możliwości.

      Usuń
    2. Kochana, oczywiście, że pamiętam! :)) Kto mógłby Cię nie znać. Wystarczyło chociaż trochę poprzebywać w blogosferze.
      Dziękuję. :))

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ;) A Twoją co jest, jestem ciekawa?

      Usuń
  13. Szablon jest piękny, to drewno w tle aż przyciąga spojrzenie :) Przydałoby mi się choć trochę Twego talentu. Z wielką chęcią będę tu wpadać i na pewno skorzystam z ikon jeśli pozwolisz :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, mój blog stoi otworem dla Ciebie kochanie ;)) pobieraj do woli. A ja zazdroszczę Ci talentu do pisania refleksji, bo naprawdę ładnie piszesz, aż miło się czyta ;)

      Usuń
  14. Piękne!! Bardzo podoba mi się u Ciebie:) Tworzysz naprawdę piękne szablony. Mi takich zdolności brakuje, co wiąże się z tym, że mój blog nie do końca jest taki jak bym chciała.
    Ciągle się uczę, ale HTML to dla mnie czarna magia:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,


    Malko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) aż się zarumieniłam od tych miłych słów, ja też się na razie uczę, właśnie nauka jest kluczem do sukcesu ;)

      Usuń
  15. Wszystko (długodystansowo), co się w życiu robi, powinno się robić dlatego, że się to lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wysokich wyników i determinacji. Szablon bardzo ładny, bije od niego niezwykłe ciepełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj ponownie :) Chociaż nie znałam Cię wcześniej, mam nadzieję, że teraz poznam nową Ciebie, pełną energii, pomysłów i zapału do życia.
    Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja też liczę na to że poznamy się bliżej ;)

      Usuń
  18. Jej, wygląd bloga zapiera dech w piersiach *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fakt, im prościej, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Blog wygląda tak bardzo po Twojemu, aż się człowiek czuje jak w domu XD Lubię jak tak wszystko analizujesz w notkach, tak bardzo kawaii ^^ Super ześ wróciła naładowana energią, dobrze Ci się zdało i wgl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszy moje oko twoja opinia, postaram się też innych zarazić tą energią poprzez nowe posty ;)

      Usuń

Dziękuję