229.Barwy

  grafika Witam Was coraz cieplej moi kochani.
Wkrótce nadejdzie wiosna, pora spokoju, ukojenia, pora barw i życia. Zapewne po długiej zimie i jesieni wszyscy na nią czekamy. Czaro bury obraz zamieni się na pejzaż z tysiąca barw i kolorów niczym kolorowa malowanka. Na co dzień nie doceniamy bogactwa barw, a przecież świat bez nich byłby nudny i zimny, to kolory nadają naszemu życiu barwy, dają nam radość i ukojenie, dają nam spokój. Dlatego nie bójmy się ich używać na co dzień. Ja również chcę poprzez mój blog nadać WAM tych barw.  A czy wy czekacie na wiosenne barwy na nową porę roku na odejście żelaznej zimy? Czy chcecie znów ujrzeć ciepło i barwy? I jaki kolor najbardziej cenicie i dlaczego?

Sama nominacja jest dla mnie olbrzymim wyróżnieniem. Dziękuję za oddane głosy które wyniosły mnie na sam szczyt.


A teraz czas na mały dodatek w postaci czcionek które nie tylko grafikom się przydadzą, każdy może je przecież wykorzystać np: w edytorze tekstu. Czcionki pochodzą ze strony dafont.com. Przypominam o zapoznaniu się z statutem! W kolejnym poście kolejna część poradnika css.
   http://oi47.tinypic.com/30lchp1.jpg 
 http://oi47.tinypic.com/o876ag.jpg 
http://oi49.tinypic.com/k23xi.jpg
 http://oi45.tinypic.com/nci1wh.jpg  
http://oi46.tinypic.com/vykuo5.jpg 
http://oi48.tinypic.com/118f90z.jpg
 

91 komentarzy:

  1. czcionki pobieram ^ ^

    powiem Ci szczerze, że od wczoraj nadeszła u mnie wiosna, przebiśniegi pojawiają się coraz częściej, coraz cieplej... tylko ten cholerny śnieg nie daje za wygraną i leży ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Przydały się, u mnie podobnie, śnieg leży i leży, zazdroszczę widoku przebiśniegów, ja jeszcze nie miałam okazji ich ujrzeć.

      Usuń
  2. Czcionki świetne, ale ja jakoś przestałam bawić się tego typu rzeczami już jakiś czas temu - może kiedyś do tego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym bardzo ciekawa twoich prac graficznych ;)

      Usuń
  3. Zagłosowałam! :)

    Oj tak, czekam z utęsknieniem na wiosnę, na ciepło, na wiosenny wiatr, zapach powietrza. Uwielbiam barwy słońca i nieba podczas zachodu :)

    Czcionka nr 4 wg mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym marzę, chcę poczuć zapach kwitnących drzew, kwiatów, świeżość i piękne kolory.

      Usuń
  4. Bardzo oczekuje na przyjście wiosny, im bardziej jej potrzebuje tym głębszą mam za oknem zimę. Ale może po takim oczekiwaniu bardziej wykorzystam i docenię wiosenną aurę.
    Ślicznie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też w tym roku planuje więcej czasu spędzać na świeżym powietrzu, szczególnie wiosno i latem.

      Usuń
  5. Bardzo fajne czcionki, dawno nie ściągałam nowych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddałam głos, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, nie mogę się doczekać wiosny, ale jakoś się nie zanosi na jej nadejście :/ Mogłoby się zrobić chociaż trochę cieplej. Czcionki świetne, ale nie pobieram, bo nigdy nie mogę się na żadną zdecydować i w rezultacie wybieram te podstawowe (ach, to niezdecydowanie :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta wiosna nadszedła jak najszybciej i trwałą jak najdłużej ;)

      Usuń
    2. No to sobie jeszcze na wiosnę poczekam, dzisiaj praktycznie cały dzień sypał śnieg... Ale jest nadzieja. Przeglądałam pogodę i niedługo ma się poprawić. Mam nadzieję, czas najwyższy ;)

      Usuń
    3. Optymistyczne wieści. Czas najwyższy, chcę już zimową garderobę wynieść a przynieść wiosenno ;)

      Usuń
  8. Jeśli chodzi o kolory, ja jestem raczej ostrożna :D co nie znaczy, że ich nie lubię ;P 3 i 4 czcionka podobają się najbardziej :) głosuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za oddany głos, ja też w ubraniach nie przesadzam w kolorach, ale teraz mam zamiar nimi emanować żeby przyciągnąć wiosnę ;)

      Usuń
  9. najbardziej podoba mi się 4. czcionka. Ja lubię kolory, ale ostrożnie je łączę w ubraniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Zdecydowanie najważniejsza jest właśnie harmonia.

      Usuń
  10. ja tam lubię każdą porę roku i na każdą zawsze czekam z niecierpliwością, gdy ta poprzednia mi się dłuży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię każdą, ale kocham tylko tropikalne lato :))

      Usuń
  11. oby tylko ta wiosna szybko nadeszła! :) genialne te czcionki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby twoje słowa się sprawdziły ;)

      Usuń
    2. oczywiście, że każda dziewczyna powinna mieć koszulę w swojej szafie, i to nawet nie jedną! ja osobiście mam ich trochę, uwielbiam koszule ;D ale dżinsowej jeszcze nie posiadam niestety. ta ze zdjęć jest mojego brata i gdyby nie była za duża, to chyba bym mu ją zabrała :P
      cieszę się, że zdjęcia się podobają i dziękuję bardzo :)

      Usuń
  12. Niech ta wiosna już zawita, bo idzie zwariować. Czcionki wszystkie są fajne. Czekam na instrukcje na css. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już nawet miłośnicy zimy oczekują wiosny, kolejny post prawdopodobnie już na początku przyszłego tygodnia ;)

      Usuń
  13. Przyjdzie wiosna to i kolorowo będzie, pytanie tylko: kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zastanawia fakt kiedy, when???
      Oby jak najszybciej

      Usuń
  14. Piękny opis wiosny. Na taką właśnie czekam: pełną kolorów, świeżości i optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z natury jestem optymistą, chociaż wiosną rzeczywiście jeszcze większą.

      Usuń
  15. Lepiej nic o tych barwach nie mów... u mnie cały czas śnieg sypie i aż ryczeć mi się chce, kiedy tylko wyjrzę za okno. Chciałabym wiosnę... w końcu odetchnęłabym pełną piersią :)
    E tam, fajne reklamy są fajne ;P Tylko sęk w tym, że niewielu ludzi, którzy się tym zajmują, robi to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) u mnie podobnie, dziś to normalnie Syberia była w środku marca. Zgadzam się są osoby które reklamą odstraszają wręcz niż przyciągają.

      Usuń
  16. Oczywiście, czekam na wiosnę! Na kolory, barwy tętniące życiem : nasyconą żółć, delikatną zieleń, ostry pomarańcz. Wszelkie typowo wiosenne kolory mile widziane :)
    Czcionki naprawdę ładne.
    A nagłówek - padłam! Zauroczył mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Lubię jak czytelnicy padają ;) oby jak najczęściej, oczywiście w pozytywnym sensie tego znaczenia. Przyznam że moim kolorem ulubionym jest właśnie pomarańcz ;)

      Usuń
    2. Hah :) Też lubię tak padać :D
      Bardzo pozytywny kolor, taki energetyczny!

      Usuń
    3. No właśnie dlatego mam w pokoju ściany o kolorze soczystej tropikalnej pomarańczy ;)

      Usuń
    4. Wow :) Musi to wyglądać świetnie! Tak intensywnie, aż skłania do działania :)

      Usuń
    5. Wyjęłaś mi to z ust, mam taki tropikalny raj 12 miesięcy w roku ;))

      Usuń
    6. Wow :) Raj na ziemi. Ajć :) Do tego palmy w pokoju i piasek na dywanie ;)

      Usuń
  17. Dopiero co wróciłaś a już rozgrzałaś swoim powrotem blogosferę do czerwoności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem jestem osobo z temperamentem i lubię rozgrzewać ludzi swoją obecnością ;)))) I like it.

      Usuń
  18. śliczny nowy szablon <3 Uwielbiam to zdjęcia Audrey

    Zapraszam na nowy post na http://the-rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawiła się recenzja płyty Kelly Clarkson.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Audrey to klasa sama w sobie, niektórym ludziom właśnie jej brak, kocham ją za klasę jaką posiadał.

      Usuń
  19. Hej, ja w sprawie szablonu na Twoim blogu.
    Ustaw w kodzie jakieś bardziej wpasowane tło, bo aktualnie Twój szablon wygląda u mnie tak :

    http://wstaw.org/m/2013/03/20/Kopia_sh.png

    Ten biały pasek psuje cały efekt :) Może lepiej wyglądałby jakiś bordowy lub po prostu powiel tło. Ale to tylko moja sugestia.


    Co do wiosny ja też nie mogę się doczekać! Temperatura robi się coraz lepsza do zniesienia, ale ten śnieg zalegający na chodnikach.... maskara.

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię, jak w przyszłym tygodniu będę dopracowywać szablon, na pewną wezmę to pod uwagę, ja mam mniejszy ekran dlatego nie wiedziałam jak u innych będzie tło wyglądało, jeszcze raz dziękuję i równie gorąco jak ty czekam na wiosnę.

      Usuń
  20. Niech idzie ta wiosna, niech biegnie. U mnie żaden kolor się nie wyróżnia. Jakoś żyję w szarym świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja ale już widzę światełko w tunelu widzę że kolory powoli ożywają.

      Usuń
  21. Jedną czcionkę porwałam *__*
    Jak dla mnie, to śnieg może leżeć byleby nie było wielkiego mrozu. U mnie na blogu już wiosennie na mój spaczony sposób. Dla mnie wiosna to między innymi słońce i śpiew ptaków budzący do życia i walki z nowym dniem, ale swoją drogą miło byłoby już ujrzeć świeżą zieleń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu polepszyłaś mi humor tą charakterystyko wiosny ;) Ja już tylko dopatruje pierwszego listka na drzewie.

      Usuń
  22. Ale dziś jest jakaś nadzieja... na dworze panuje mgła, więc powinno być dziś cieplej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zima też ma barwy i swój urok, ale już wystarczy jej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% w tym co powiedziałaś, cenie ją ale chcę już wiosny.

      Usuń
    2. Wiosna i jesień to moje ulubione pory roku :)

      Usuń
    3. Ciekawe zestawienie 2 przeciwieństw ;) ja w sumie każdą za coś cenie, ale najbliższe memu sercu lato.

      Usuń
    4. Za gorące. Aczkolwiek sam czas jest bombowy :P

      Usuń
    5. Ja uwielbiam upały ;)) słońce mogłabym chyba mieszkać w klimacie podzwrotnikowym ;)

      Usuń
  24. Może jakiś taniec przywołujący wiosnę? ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło już widzę po awatarze, gdzie trafiła ;)

      Usuń
  26. Ja codziennie sprawdzam prognozę pogody i wyczekuję tylko, kiedy pojawi się jakaś zapowiedź pierwszych ciepłych dni. Zima jest przyjemna w zimie. Teraz przydałyby się lżejsze temperatury. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też codziennie wiadomości i pogodę, również jak ty czekam na optymistyczne wieści od pogodynki ;)

      Usuń
  27. Dobry pomysł, ale nie umiem tego tańczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczę Cię ;)) Albo wyjedziemy do honolulu ;))

      Usuń
  28. Zagłosowałam i życzę powodzenia, widziałam ze w ankiecie masz 2 miejsce. Gratuluję.
    Dołączyłam do obserwatorów i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam

    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, każdy pojedynczy głos wiele dla mnie znaczy, ja również postaram się obserwować twój blog ;))

      Usuń
  29. NN! Glatt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. czcionki fajne:D może ja bym coś zmieniła?:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jet! Cholero, znalazłam Cię :D Z tej strony stara Aiwlys z GrafikUs'a :D Ha ha. Coś takiego. Nie wiedziałam, że przeniosłaś swoje cztery litery na blogi blogspota.
    I jako student grafiki muszę Cię poprawić, że to nie czcionki tylko fonty, ewentualnie kroje pisma, bo czcionka to była używana przez drukarzy, układali z nich (tych kwadracików z literkami) zdania, strony i tak dalej. Bla bla bla, wybacz, skrzywienie po zajęciach z Liternictwa ^^ Trolololo, muszę sobie poprzeglądać poprzednie notki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie jak miło Cię widzieć po tych latach, ja też muszę nadrobić zaległości w czytaniu postów, ciesze się że studiujesz grafikę, sporo się nauczę od Ciebie ;)

      Usuń
  32. Zagłosowałam :)
    Trzecia czcionka idealnie zgrywa się z blogiem! Wiosny wyczekuję z utęsknieniem, ale jakoś widać jej na horyzoncie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja, lecz nadziej umiera ostatnia ;)

      Usuń
  33. ostatnia czcionka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ona kojarzy się z latem i z piaskami pustyni ;)

      Usuń
  34. mimo że cenię barwy jesieni to z utęsknieniem czekam na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne czcionki, z pewnością mi się przydadzą, więc je pobieram.
    Mój ulubiony kolor?Ciężki wybór, ale sądzę, że biały.Jest totalnie uniwersalny, czysty,świeży.I sądzę, że dość tajemniczy :D
    I świetny szablon, bardzo estetyczny.i cieplutki ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Miło, biel jest jak najbardziej uniwersalna i ponad czasowa. Za oknem mróz a u mnie tropiki ;))

      Usuń
  36. Ja nie mogę doczekać się wiosny, bo to moja ulubiona pora roku. Najbardziej lubię kolor zielony, co nie powinno dziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wszyscy czekamy a ja chyba kolor kwitnących drzew, coś między bielą a fioletem ;) no i kwitnący bez ah jak ja kocham ten zapach.

      Usuń
  37. Zagłosowałam oczywiście i trzymam kciuki za 1. miejsce:) A z tymi barwami to masz dużo racji, one nadają kolorów naszemu życiu. Więc pewnie dlatego coraz to nowe kolory pojawiają się w moim codziennym makijażu :p Już oszaleć można od tego mrozu i szarości.
    Zapomniałabym wspomnieć, że skopiowałam Twoje ikony do notki:) Dziękuję bardzo!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję Kochanie za głos, twój głos. zgadzam się dość mamy szarości, ja w swoim szablonie musiałam użyć tych barw aby trochę się ożywić. Dziękuje za pobranie miło je u Ciebie widzieć i mam nadzieję że nie ostatni raz ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też ;D Szczególnie jak jakąś gafę walnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. A mnie to w ogóle barwy tegorocznej wiosny nie przeszkadzają :D. Ze stricte wiosennych kolorów, to uwielbiam żółty kolor mniszków :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obrazek to ja też lubię, kwitnącą łąkę ;))

      Usuń
    2. Już niedługo będę się sycić tym widokiem od rana do wieczora :D

      Usuń
    3. I ta nocna woń kwitnących drzew ;)

      Usuń

Dziękuję