235.Rozprawa o Przyszłości

  grafika Chciałabym zacząć post od wielkiego i jakże małego słowa Dziękuję, nawet nie wiecie jak bardzo wzruszyły mnie słowa, które otrzymywałam pod ostatnim postem i na gg, słowa te były balsamem dla mych uszów i serca. Miały być posty tematyczna, miał być sekretny post ale całkowicie się rozleniwiłam w te wakacje, im mam więcej czasu wolnego tym bardziej jestem chyba leniwa, przy takiej pogodzie rodem z tropików nic tylko wypoczywać na plaży ;) jednakże odłożę te projekty w czasie, kiedyś ujrzycie je. Za mną 5 pięknych lat przede mną coś nowego, świeżego ten post to idealny czas na zmiany, na kolejną ewolucję czy epokę. Chciałabym po tych latach teraz skupić się na słowach które mogą coś wnieść w wasze życie, będzie mniej grafiki, a więcej słów, więcej refleksji, więcej pamiętnika, wachlarz tematów jakie będę teraz poruszać będzie wręcz nieograniczony, w słowach również nie zamierzam przebierać, wszystko po to aby dać jak najwięcej siebie, nigdy nie bałam się poruszać trudnych tematów, zawsze byłam sobą i pisałam o czym chciałam to właśnie sprawiło między innymi, że nadal tu jestem, że jestem kim jestem. Grafika nie zniknie, jak mogłabym zrezygnować z tworzenia ze sztuki którą kocham, jednak będzie pojawiać się rzadziej niż przedtem, grafika będzie dodatkiem do słów, będzie pewną przystawką. Jak widzicie w ostatnich dniach szablon przeszedł małe kosmetycznie zmiany, wszystko po to aby był wygodniejszy i mobilnijeszy, aby pasował do nowej ery ;) To chyba tyle co mam wam ważnego do przekazania, za jakieś dwa dni nowy post ;)

41 komentarzy:

  1. Ojj tak, słoneczko nie daje nam o sobie zapomnieć. :) Ale właśnie dlatego uwielbiam lato. Z niecierpliwością czekam na kolejny post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są wskazane, ważne żebyś stawiała na to czego chcesz, co czujesz, była sobą - cudowną osóbką :) A blog może tylko zyskać!
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak dobrze mieć u swego boku kogoś takiego jak ty, wszytko co robię robię zgodnie ze sobą.

      Usuń
  3. Grunt to robić w zgodzie z samym sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich uniwersalnych prawd za którymi podążam, nie ma nic lepszego jak żyć zgodzie z własnym sercem bez ograniczeń czy zahamowań typu: to nie-wypada, a co ludzie powiedzą itp.

      Usuń
  4. Choć czekam na notki to przyznam, że sama się rozleniwiłam i życzę Ci udanego wakacyjnego odpoczynku :) Cieszę się, że na Twoim blogu pojawi się więcej refleksyjnych postów, zwłaszcza że na te czekam najbardziej :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym byłby wakacje bez słońca i upałów ;)) no i odpoczynku ;)

      Usuń
    2. A dziś to akurat jest u mnie tak pochmurnie, że aż nie wiadomo co z sobą zrobić... To powinno być zakazane w wakacje :p

      Usuń
  5. Cześć. Napisałam do Ciebie na GG, które jest podane w regulaminie na jet.blog.onet.pl Mogłabyś odpisać? Byłabym wdzięczna za szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać! Uwielbiam refleksje i takie notki, które coś wnoszą do mojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany są dobre ;) Z niecierpliwością czekam na kolejny post :))

    zapraszam do mnie ;))
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    pozdrawiam : )))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, klimaty szablonu są bliski memu sercu ;)

      Usuń
  9. Tak to jest, że im więcej ma się czasu, tym trudniej o mobilizację i jakieś wytężone działanie. Ciekawe, jak to wszystko (w tej nowej epoce) będzie realnie wyglądało :)

    Mam podobne zdanie, co do budowy szablonów. Grafika jest tylko dopełnieniem, więc nie powinna być przesycona nadmierną ilością dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Znasz kod CSS na to, żeby ramki w prawej kolumnie nie przesuwały się wraz ze zjeżdżaniem w dół? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, w końcu szablon sama w całości robiłam a oto kod

      .column-right-inner {
      position: fixed

      Usuń
  11. Wazne, żebyś nie robiła niczego na siłę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetne zdjęcie Madonny ze swoich najlepszych czasów, z płyty, na której jest moja ukochana piosenka "Papa don't preach" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True Blue to jedna z moich ulubionych płyt królowej pop a moja ulubiona piosenka z tej płyty to "La Isla Bonita" ale kocham też "Open Your Heart" "Live to Tell" no i "Papa Don't Preach"

      Usuń
  13. Ja w te wakacje też zaniedbuję bloga, bo częściej wychodzę po prostu :P

    Zmieniaj, co możesz, byle Tobie się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopóki nie wstawisz nam raportu z dowolnej rozprawy sądowej, z wieloma paragrafami itd. będzie dobrze :) Ja się cieszę, ponieważ słowo pisane wcale mnie nie odstrasza, wręcz przeciwnie. Lubię sobie czytać, urozmaicić lekturę obrazkami, może też dlatego tak lubię książki fantastyczne z obrazkami ;) Jak choćby "Malowanego człowieka", którego zachciało mi się czytać po raz drugi.
    Także nie krępuj się, pisz co Ci tylko do głowy przyjdzie.
    Jak dopracuję się w Moich Obrazach to odstąpię coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) staram się oddzielać studia od bloga, a przynajmniej ograniczać się do minimum ;) domyślam się że połowa to by zasnęła jak bym coś podobnego napisała ;)) a na obrazy czekam ;) jestem wzrokowcem, więc uwielbiam grafikę czy inne rodzaj sztuki jak pomniki czy rzeźby.

      Usuń
    2. Taki podział jest jak najbardziej dobry, to nie zaprzeczam. Również jestem wzrokowcem i naprawdę moje oczy się radują na widok coś estetycznego i ładnego :)
      Każdy ma talent do czegoś innego, mnie akurat dana jest niezła wyobraźnia i lekkość ołówka.
      Fenix jest cacany :)

      Usuń
  15. Mnie wzrusza Twoje przywiązanie do bloga, jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Blog to część mnie, tu przecież przez 5 lat zostawiłam tu część siebie im dłużej bloguje tym mam większy sentyment i przywiązanie do bloga.

      Usuń
  16. Cześć. Nie wiem czy przez przypadek zamieściłaś komentarz o owej treści u mnie:

    "Ważna wiadomość dla Ciebie: http://oi43.tinypic.com/jry8ft.jpg Jeszcze raz Dziękuje kochanie za wszystko"

    Daj znać, bo nie wiem co o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukałaś mnie? Czy tak o, zostawiłaś taki, a nie inny komentarz na moich starych śmieciach?

    Genial-blog; Krzysztofino i te sprawy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Więc czekam na słowa od Ciebie, które mnie poruszą, może nawet zmotywują :)
    Pisz, pisz, pisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa są dla mnie bardzo motywujące ;)))

      Usuń
  19. Dobry czas na zmiany. Nie wiem czemu, ale zawsze jestem za zmianami. Dają taki powiew świeżości, pozwalają nam coś ulepszyć, poprawić. Cieszę się, że razem z blogiem wszystko się zmienia. Zawsze będziesz mogła wrócić, powspominać jakie kiedyś tutaj wpisy dodawałaś, a po liczbie porządkowej stwierdzam, że niemało ich było. Trzymam kciuki i pozdrawiam
    [wykrzyknikami-pisane.blogspot]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak blog to pamiątka na całe życie, a zmiany to po prostu część tego bloga, od początku je robiłam, może dlatego nadal mi się te blogowanie nie znudziło.

      Usuń
  20. ;) no można trochę w bardziej kreatywny sposób zdobyć czytelników, ale spam też toleruję, życzę powodzenia na tym starcie oraz owocnej pracy, od czasu do czasu pewnie będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny blog, ciekawie piszesz.. :)

    http://cheeryll.blogspot.com/ | zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję