241.Noc Upiorów

grafikaWitajcie Moje potworki w tym wyjątkowym dniu, dziś Halloween święto, które od lat wpisane jest w mój blogowy kalendarz, w tym roku również wasza wampirzyca nie mogła tej daty pominąć.
Kocham po prostu kocham te święto, ten nastrój, ten smak, te uczucia , te ozdoby jakie wywołuje te święto, nastrój grozy, niczym z horroru, szkoda tylko że w naszym kraju święto jest marginalnie obchodzone, mimo to co roku w ten dzień blogerzy przykładnie celebrują ten dzień, z czego bardzo się cieszę. Co roku odwiedzam wszystkie posty Halloween'owe ;) co roku robię też lampiony z ogrodowych dyń oraz oglądam wieczorem horrory, można powiedzieć, że zwyczaj stał się dla mnie tradycją. A jak wy spędzacie ten dzień? W tym roku symbolicznie w dzień stworzeń umarłych również wracam z grafiką do regularnego mam nadzieje blogowania ;) Strzeżcie się śmiertelnicy wróciłam z nowym życiem i w nowym wcieleniu gotowa do wysysania świeżej krwi ...

Nie chcę przedłużać, zapraszam więc Was do gustowania w świeżej krwi, czyli w nowych graficznych dobytkach, które dopiero co wyszły z pod mojej ręki, dokładnie symbolicznie dzisiaj,  lecę zaraz nawiedzać wasze blogi. Zapowiadam również że już wkrótce wraz z publikacją nowego postu i nagłówka, światło ujrzy mój nowy tajemniczy projekt. Tak więc do zobaczenia potworki.

EDIT: Kolejny miesiąc i kolejne wyróżnienia, jeżeli cenicie mnie, moją pracę i chcecie dać mi najcenniejszy podarunek - siebie, to zapraszam do poświęcenia mi 5 minut i zagłosowania w tych sondach na mój blog Coneq. Będę bardzo bardzo wdzięczna za każdy oddany głos.



59 komentarzy:

  1. wokół mnie przewaga radykalnych katolików wrzucających na "satanizm" tego święta.. a jeśli chodzi o mnie, to poza tym, że upiekłam z mamą ciasto dyniowe (zbieżność okoliczności ;p), to nie świętuję w żaden sposób. zaraz zaszyję się pod ciepłym kocykiem i jakimś serialem (+chłopakiem) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te święto to zabawa, a kościół praktycznie wszystko co nie kościelne krytykuję, więc mnie już to nie dziwi.

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że bardzo fajnie Ci wyszły te ikonki. Są skromne, ale jak najbardziej do mnie przemawiają.
    Ja uwielbiam Halloween. Jedno z moich ulubionych świąt. Tylko szkoda, że w Polsce się go nie obchodzi :(

    Pozdrawiam, Dakota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromność ozdobą człowieka ;) Szkoda, może kiedyś stanie się święte w kalendarzu, kto wiem?

      Usuń
  3. Ja jakoś nie obchodzę specjalnie tego dnia, ale chciałabym kiedyś pójść na jakąś imprezę o tej tematyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wygląd i ikonki :) Cieszę się że do nas wracasz, z taką energią i nowym projektem. Co do Halloween to nie obchodzę tego święta, ale doceniam dynie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi w sumie Halloween jest całkowicie obojętne, mimo że świat wampirów, zombie i innych fantastycznych stworzeń uwielbiam :D (tak samo jak słodycze, hue hue)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat fantastycznych stworzeń to i ja kocham, zostały stworzone chyba po to aby uwidocznić niektóre cechy ludzi.

      Usuń
  6. Dziękuje choć miałam kłopot z szablonami nie wiem czy to dzisiejsze święto czy co ,ale z zaszyufrowaniem niechciał się rozpakowywać więc pozbyłam się hasła do prac i od obecnej notki 16 hasła nie ma niestety inne prace chyba straciłam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tym szablonie *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Halloween to pretekst to imprezowania jak każdy inny. :D Klimatu specjalnego nie odczuwam, bo mało kto się w to bawi, ale halloween bez dobrego maratonu horrorów to dzień stracony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Halloween nie robi na mnie wrażenia. Jest mi obojętne i go nie obchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejciu, piękne ikony! A z Twoich słów jak powiało grozą... wrrr!
    Pozdrawiam wampirzyco ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a kto powiedział że nie jestem groźna ;))

      Usuń
  11. Świetny szablon ! Ja też uwielbiam halloween. Razem z przyjaciółką byłyśmy wczoraj przebrane (bardziej umalowane) jak zombie i straszyłyśmy na ulicach :D
    Ikonki ładniutkie i mrooczne :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ale miałaś fajnie, w moim mieście nic ciekawego nie zorganizowano w tym dniu.

      Usuń
    2. A muszą coś organizować? Trzeba było się zmobilizować z grupą tak jak ja i wybyć w jakieś miejsce :D

      Usuń
  12. Mogłabyś dodać możliwość obserwowania bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz doda link do menu z możliwością - obserwowania bloga ;)

      Usuń
    2. oto link : http://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=541411352037143755

      Usuń
  13. ojej, kochana, szablon, majgosz:**
    jest taki, taki szatański, tratatata!
    Ogólnie, to ja akurat obchodzę Haloween, chociaż jestem chrześcijanką, ah, ten konflikt ról społecznych!
    Co mogę powiedzieć, życzę Ci wytrwałości, bo wiem jak po długim okresie przerwy trudno wrócić do normalności, punktualności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z pewnością będzie trudno, ale dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych. Ja również jestem chrześcijanką, ale to mi nie pozwala świętować Halloween, a dzień później iść na cmentarz, uważam osobiście że to kościół stwarza ten konflikt, można pogodzić jedną i drugie. Ale jak wiadomo kościół to grupa - żarłoczna (próbują zawładnąć każdą częścią życia)

      Usuń
  14. Ksiądz prawił nam kazanie, że gdybyśmy zauważyli kogoś przebranego na Halloween, mamy mu zrobić zdjęcie i dostarczyć. Takowa osoba nie będzie już dopuszczona do bierzmowania, a sam pomysłodawca przeprowadzi osobistą rozmowę z "grzesznikiem". Brak słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech tak gorliwie walczą z pedofilami wśród patriarchów kościoła a nie z Halloween.

      Usuń
  15. Niestety nikt w moim otoczeniu nie obchodzi Halloween. Więc i ja nie świętuję. Ale dynie, duszki, wiedźmy i horrory lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś w tym jest, z tymi surowymi i wymagającymi nauczycielami. W moim przypadku na początku zachodzą mi za skórę, ale z czasem zaczynam doceniać to, w jaki sposób uczą. Też muszę wrócić do w miarę regularnego pisania bloga :D
    Ha, a ja na Halloween jedynie zrobiłam bratu "makijaż" :D Ładne ikonki i jestem bardzo ciekawa Twojego nowego projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt będzie graficzny, więc na pewno tobie bliski ;)

      Usuń
  17. Ja nie obchodzę Halloween :D Za to Twoje prace śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny szablon i nagłówek ♥
    ja tak średnio lubię halloween
    appiappi.blogspot.com Obserwujemy? Jak oczywiście spodoba Ci się mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba osiągnęłaś efekt, bo przeraża mnie Twój szablon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) na szczęście lub nieszczęście będzie przerażał jeszcze tylko kilka dni, bo wkrótce pojawi się nowy ;)

      Usuń
  20. O, Kochana, to ja czekam z niecierpliwością na ten projekt.
    Co do makijażu - użyłam farb do twarzy, dosyć tłustych i na bazie wody. Dzisiaj rano brat mnie poinformował, że łatwiej mu było zmywać go wacikami. I ciężko mi powiedzieć czy szybko schnie, bo Młody (mój brat) szybko mi się pocił, bo było ciepło. I właśnie do końca nie wiem, czy dlatego farba się tak ładnie świeciła czy może tak miało być. Mogę Cię tylko zapewnić, że pierwsza warstwa szybciutko wyschła, malowałam mu drugą cześć twarzy, a pierwsza już była sucha. Łaaaa, napisałam w miarę najbardziej czytelnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, z pewnością kiedyś skorzystam z takich farb ;)

      Usuń
  21. Cześć! Zapraszam do siebie na post. :) Ja również ( jak poprzedniczki) nie obchodzę halloweeen, (jestem leniwa) choć kilka razy ozdobioną dynię posiadałam. :)Jeny, jaki tym masz cudowny szablon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ja też czasami jestem, cóż zrobić ;) jesień nam to nie ułatwia. A moje dynie są jeszcze w domu, ale zapewne za kilka dnie znikną.

      Usuń
  22. Jak tu się ładnie zrobiło :) Ja tam całe to święto przespałam i tyle ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak też można ciekawie spędzić Halloween ;))

      Usuń
  23. Dla mnie jest to dzień jak codzień. Mieszkam w bardzo małej wiosce, w której 3/4 ludzi to sami katolicy, więc jakby tylko ktoś zobaczył gdzieś w miejscu publicznym grupę młodzieży poprzebieranej za upiory i zombiaki, to aż boję się pomyśleć, do czego by to doprowadziło. Pojechałam w ten dzień z koleżanką i jej chłopakiem na maraton filmowy do Heliosa i w sumie tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie by cię wykleili, ja też mam konserwatywnych sąsiadów w moim domu, więc jak bym się przebrała i straszyła na ulicy to pewnie by mnie na stos wrzucili, przynajmniej językowy ;)

      Usuń
    2. Dlatego trochę zazdroszczę młodzieży w większych miastach. Nie mówię, że sama zaczęłabym się przebierać za nie wiadomo co, ale przynajmniej oni mają wolność pod tym kątem.

      Usuń
    3. Zawszę są jakieś plusu i minusy ;)

      Usuń
  24. Halloween to nie moje klimaty, nie obchodzę. Nie mam jednak zamiaru wzorem niektórych nawiedzonych potępiać entuzjastów :) Wolność poglądów podstawą jest!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja Halloween jakoś się nie zachwycam ale jak dzieciaki przyjdą do domu po ciastka to dostaną.

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Mam już 2 prawie ukończone, czekają tylko na prezentację w swoim czasie.

      Usuń
  27. fajny mix :)
    Ja nie przepadam za Halloween, może to i fajna tematyka, miło obejrzeć jakiś horror, ale nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejne świetne prace :) a co do tego "święta" - dla mnie dzień jak co dzień... jeszcze nie miałam okazji świętować :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię Halloween - to zawsze jakiś pretekst żeby ruszyć się z domu i zrobić coś innego, niż na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaczęłam się zastanawiać, co robiłam w tym roku w Halloween. Chyba poszłam spać... Tak. Wróciłam na święta do rodziców i wreszcie mogłam sobie trochę pospać. Przynajmniej odpoczynek od horrorów, bo oglądamy je od kilku tygodni ze współlokatorką codziennie.
    Wróciło mi się na bloga, pod innym adresem, ale to nadal ja.

    OdpowiedzUsuń
  31. W sondach zagłosowałam :)
    Dobrze, że masz jakąś pasję i smykałkę do robienia tych szablonów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję