247.Głęboka Cisza

grafikaWitajcie Moi Drodzy,
Jak ja za wami tęskniłam, za waszym szeptem za waszą miłością,  przez ostatnie tygodnie ciężko się uczyłam, ciężka pracowałam, jednak z duchem, gdzieś w myślach byłam z wami, jestem przekonana że wy zemną też byliście. Tęskniła za blogowanie za tworzenie za byciem z WAM. Teraz korzystam z chwilowej cieszy, spokoju, odpoczynku. Jestem jak już pisałam w wcześniejszym wpisie, wycieńczona, zmęczona po części sfrustrowana, marzy mi się podróż do serca gór, do miejsca pogrążonego w głębokiej ciszy i spokoju, potrzebuje takiej podróży, podróży ukojenia. Za tydzień już nowy semestr, więc pozostanie mi jedynie podróż w świecie wirtualny, w myślach w, marzeniach... Patrząc w ciszy tam z góry, z zaśnieżonych szczytów w dół, człowiek pojmuje jak małą istotą jest, jak ogromny jest otaczający go świat, pojmuje sens życia, sens bycia człowiekiem. Niczym filozof myśli co jeszcze przede nim jest, a przed nim wielka niewiadomą, wielka mgła. Mgła życia i istoty istnienia, która jest do odkrycia przed nim.

Człowiek nie może żyć, nie wiedząc, po co żyję
Gustaw Herling-Grudziński

Na koniec kilka świeżo zrobionych ikon, które pierwszy raz w tym roku wyszły z pąd mojej ręki, natchnione są emocjami jak i przemyśleniami zawartymi w ty poście. Widać ? Czuć ?

27 komentarzy:

  1. życzę Ci, żebyś zobaczyła jak najszybciej góry. tak niewirtualnie. nie w wyobraźni. jeśli to właśnie miejsce, gdzie odczuwasz spokój i spełnienie... może latem? :)
    trzymam kciuki za nowy semestr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wyczekuję już tylko wakacji, kolorów i lata ;))

      Usuń
  2. Jasne, że widać i czuć, że ikonki stworzone wraz z emocjami ;) Odpoczywaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Przychodząca wiosna na pewno mi w tym pomorze ;)

      Usuń
  3. Dziękuję Ci Jet, Ty zawsze masz dla mnie miłe słowo <3
    Jejku, nie byłam tutaj tak dawno, że aż mnie szoknęło jak zobaczyłam ten niesamowity wystrój! Jesteś jedyna w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość jest bezcenna ;) w sumie dużo nie straciłaś bo ja dopiero wróciłam po ponad 2 miesiącach przerwy ;)

      Twoje słowa dodały mi sił - Dziękuję

      Usuń
  4. Kochanaaa jak zawsze! <3 cała Jet!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, w końcu coś się tu obudziło :D Bardzo fajnie z tego powodu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to uczucie kiedy uświadamia sobie człowiek jak niewiele znaczącym płatkiem jestem względem potęgi natury.
    Uwielbiam odkrywać to co przede mną, nawet jeśli jest to -tak jak piszesz - mgła.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Semestr zimowy był wyczerpujący, dlatego trzeba się cieszyć tą chwilą wytchnienia i wyciskać z niej co najlepsze :)
    Góry, też mi ich brakuje, ciszy, spokoju, chwili na zastanowienie się nad sobą, życiem i milczenia, które jednak zapełniają dźwięki natury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) nie mogę się doczekać tych dźwięku i świeżego powietrza życia.

      Usuń
  8. Rozumiem, że w takim układzie naprawdę przydałby się bezwarunkowy odpoczynek. Dobrze, że masz chociaż momenty wytchnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to chociaż chwila wytchnienia, należy cieszyć się tym co się ma.

      Usuń
  9. Trafny cytat. Ikony jak zawsze przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) miło tak się ciesze że wreszcie coś zaczęłam tworzyć na nową a aforyzmy po prostu kocham ;))

      Usuń
  10. Strasznie długo Cię nie było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ale teraz na długo was nie opuszczę - przynajmniej tak myślę.

      Usuń
  11. Góry, cisza, spokój, hmm :3 Też by mi się to przydało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dobrze, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak ja się z Tego cieszę ;)

      Usuń

Dziękuję