249.Wschód

grafika
ようこそ親愛なる
Za każdym razem kiedy się z wami witam czuję ogromną radość, uczucie spełnienia, jest coś mistycznego w tym co tutaj robię. Jestem wdzięczna za możliwość bycia tu z wami. Dziś duszą, myślami wyruszam na Daleki Wschód - do miejsca do którego wielokrotnie w dalekiej przeszłości wyruszałam graficznie i filozoficznie. Miejsca które jest dla mnie oazo spokoju, równowagi. Wspaniała mistyczna kultura, filozofia, ponadczasowe piękno architektury, sprawia że inaczej patrzę na świat, patrzę na świat z pokorą i dobrocią niczym cesarzowa na swój lud. Dla mnie Daleki wschód to kraniec świata jedno z ostatnich miejsc spokoju, mistycyzmu. Filozofia jak i kultura wielokrotnie mnie już inspirowała i zmuszała do refleksji, teraz jako świadectwo mojej miłości i szacunku dla filozofii wschodu stworzyłam ten szablon pełen ukrytych symboli, motywów, uczuć, równowagi, światła wschodu i mojej duszy. Wiem że brzmi to mistycznie ale de facto szablon jest wyrazem mnie samej jest częścią mnie. Nigdy nie zdradzam wszystkich tajemnic mych szablonów, Dlatego niech pewne kwestie zostaną tajemnicą.
Z każdym nowym dniem na ziemi jest coraz więcej życia a ja czuję wreszcie, że znów żyję, że znów jestem człowiekiem. Wszelkie problemy milkną gdy patrzę na mikro naturę na ten wspaniały świat, nawet pojedyńczy owad czy kwiat ma swoje miejsce i swoją rolę w istnieniu naszej planety - Czyż to nie wspaniałe.  
Jestem na wschodzie mojego życie . . .

Ab Oriente Lux

Jako dopełnienie postu -  tradycyjnie kilka ikon

© © ©
 

12 komentarzy:

  1. Czytam i czytam, ale błędy okropnie przeszkadzają mi w odbiorze tego pełnego natchnienia oraz uduchowienia tekstu. Szczególnie która z filozofii tudzież myśli wschodnioazjatyckich zrobiła na Tobie aż tak wielkie wrażenie?
    PS. Dzięki za spełnienie prośby odnośnie kolorów czcionki w menu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje szablony zawsze mnie zachwycają, ten też jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten szablon. Jest bardzo klimatyczny, a że kultura japońska zawsze mi się szalenie podobała, to czuję takie ciepłe uczucia do tego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki porządek jest niesamowity i szczerze moja pedantyczna dusza to uwielbia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jest coś w oriencie. Wydaje mi się taki stoicki. Mam wrażenie, że na wschodzie znalazłabym spokój.
    Szablon piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie chyba nie stać na stoicki spokój kojarzony ze wschodem, refleksyjność mam, ale temperament zdecydowanie gorętszy.
    Szablon piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Daleki Wschód z chęcią bym się kiedyś wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle się naczytałam o Tobie na sznaucerku, więc uznałam, że sprawdzę, czemu oni Cię tak nie lubią. I szczerze... to nie wiem. Piszesz to co myślisz, to co czujesz i bardzo mi się to podoba :)
    Tak, jak Ty kochasz Wschód, ja kocham Singapur. Bardzo, ale to bardzo chciałabym tam pojechać, pomieszkać przez jakiś czas. Przyjrzeć się kulturze tamtej ludności, nauczyć się ich języka. To strasznie mnie ekscytuje, ale wiem, że pewnie nigdy nie będę mieć możliwości odwiedzenia tego miejsca. No ale, warto mieć marzenia:)
    Mam pytanie, jak Ty to robisz, że ikonki są obok siebie w poście? Ja się niemiłosiernie męczę z tym, żeby w ogóle dwie położyć obok siebie, a co dopiero cztery! No i czy tylko mi blogspot niszczy jakość, czy to moja wina?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje szablony - są takie tajemnicze, niedopowiedziane, okrywasz przed nami inne światy, ale i zachowujesz coś dla siebie:)
    Wiosna to piękny czas, gdy wszystko się budzi i my też się budzimy do życia, więcej czasu spędzamy aktywnie, częściej wychylamy się na słońce i łapiemy jego cieplejsze promienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci... bardzo optymistyczny tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj pobrałam 3 ikony wybrane na ślepo z twoich ikon
    i zapraszam na http://rockmenowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba kultura dalekiego wschodu <3 Skrywa jakąś wielką tajemnicę którą chce się odkryć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję