250.Reanimacja

http://s8.tinypic.com/33jgwuf_th.jpg
Życie piesze różne scenariusze, nie potrafię a właściwie nie chcę wyjaśnić dlaczego zniknęłam na tak długo z blogosfery, sama się sobie dziwię jak mogłam na tak długo was opuścić bez słowa, bez pożegnania, to do mnie nie podobne, ale im dłużej  odwlekałam z nowym wpisem tym trudniej było mi wrócić tu, nie było mnie tu aż 10 długich miesięcy, przez które dużo się wydarzyło. Ale nie chcę wracać do przeszłości, bowiem chcę tym blogiem zacząć coś nowego, zerwać z przeszłością i skupić się na teraźniejszości oraz na nowej wizji i nowych perspektywach. Nie wiecie jaką przyjemność, sprawiło mi odpalenie po tak długim czasie AP, ponownie mogła uczestniczyć w procesie twórczym który jest dla mnie mistyczny; nie bacząc na wszystko i wszystkich znów mogłam wyrażać swoje emocje i uczucia na nowym szablonie oraz moim towarze eksportowym - ikonach. I chcę aby tak już pozostało, żeby wszystko było dziełem spontanicznym, dziełem chwili bez planowania czegokolwiek. Do napisania ;)


Na koniec kilka nowych ikonek, pobierając proszę o informację i umieszczenie creditu: © JET/reinwencja.blogspot.com/
http://www.reinwencja.blogspot.com/ http://www.reinwencja.blogspot.com/ http://www.reinwencja.blogspot.com/ http://www.reinwencja.blogspot.com/

24 komentarze:

  1. Jet! Jak dobrze, że jesteś! A już myślałam, że zniknęłaś na dobre! Dobrze, że nie usunęłam Cię z obserwowanych.
    Piękny szablon - czyli w sumie norma ;)
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) jak miło, że można jeszcze spotkać i usłyszeć kogoś, że jeszcze ktoś z mojej przeszłości bytuje tu ;) dziękuję
      Nie mogłabym odejść bez pożegnania ;)

      Usuń
  2. Ciesze się, że wróciłas! Co jakiś czas wchodzilam na oazę by sprawdzić, czy jeszcze wrócisz, a tu taka niespodzianka... biorę się za czytanie postu, nie mogłam się powstrzymać od dodania komentarza przed przeczytaniem :D:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przypominam sobie bym kiedykolwiek odwiedzała tego bloga. Ale fajnie zobaczyć kogoś "nowego". Bardzo podoba mi się szablon główny. Ikonki też są śliczne.
    Pozdrawiam!
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie tu, taki prosty szablon a taki śliczny (chodzi mi oczywiście o główny) Pozwoliłam sobie zaglądnąć w galerię ikonek i aż mnie zatkało. Tyle ich tam masz *-* Tak ciekawie przerobionych, aż chyba będę sobie je pożyczać do pamiętnika takie są optymistyczne :3
    Z tej notki urzekła mnie 5 i 7 ikonka. Pierwsza jest tak tajemnicza, ale skrywa się w niej magia. Druga urzekła mnie wolnością, jeszcze te barwy na niej.. Mrr ;D
    Pozdrawiam i witam znów w grafice, cieszę się że powróciłaś :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dorobek niemal 5 lat ;) będę zaszczycona i zadowolona jak będziesz z nich korzystać ;)) Dziękuje za piękne słowa i powitanie

      Usuń
  5. Cieszę się, że jestes znowu :) Mam nadzieje, ze juz taakich długich przerw juz nam nie zafundujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne nie ;) A ja się cieszę że moi bliscy nadal tu są.

      Usuń
  6. Dawno cię nie było wśród nas można by rzec iż obie powróciliśmy z martwych . Ja ostanio doprawdy nie miałam czasu wchodzić na bloga.Ale witaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro nie było Cię tak długi czas, to oznacza, że potrzebowałaś tego. A na pewno tego czasu nie marnowałaś! Więc nie ma czego sobie zarzucać ;) Miło widzieć Cię z powrotem. Również z nowym szablonem. I dziękuję za komentarze!
    Aczkolwiek na blogu nie będę już raczej działać :) Rezygnuję z niego na rzecz portfolio, które będe stopniowo budować. Co nie oznacza, że rezygnuję również z blogosfery! Co to to nie! Nie ma to jak pozytywny power od ulubionych bloggerów.
    Ostatnio zrobiłam sobie po prostu listę porównawczą - blog a portfolio i zdecydowanie więcej pozytywów widzę w rozwijaniu siebie (trochę egoistyczne :D), swoich projektów, prac. Myślałam, aby współpracować z jakimś blogiem od instrukcji i szablonów, bo na tym ostatnio się głównie skupiam - na językach programowania. I po prostu w jakiś sposób przydawać się w większym przedsięwzięciu, niekoniecznie moim własnym. A jak już zyskam doświadczenie w konkretnej kwestii i będę miała wiele porad, wskazówek i o czym blogować, to dopiero wtedy będę chciała rozpocząć prowadzenie wartościowego źródełka informacji, które pomoże innym :D Takie mam postanowienia. Amen :D
    Zawsze możemy powymieniać maile: aiwlys93@gmail.com ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne aby robić to co się kocha ;) Jak dobrze znów Cię widzieć, znamy się już tyle lat. Z pewnością i ja skorzystam z nowego projektu ;)

      Usuń
  8. Zniknęłaś, ale niektórych blogowiczów się nie zapomina. Weszłaś na mojego bloga, a ja od razu skojarzyłam kim jesteś - więc warto Cię zapamiętać, skoro po takim czasie nadal jesteś w tej pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jakie ładne ikonki :3
    Słyszałam o Tobie dużo, ale pierwszy raz, prawdę mówiąc, spotykam się z Twoim blogiem. I w sumie to trafiam tu tylko dzięki komentarzowi, który u mnie zostawiłaś.
    Bardzo ładny główny.
    Z innej beczki, dodałam cię do linek na watch-meburn :3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama nadzieje że więcej dobrego niż złego słyszałaś o mnie ;) ja również dodaje do link ;)

      Usuń
    2. Haha, spokojnie,same pozytywne rzeczy :D

      Usuń

Dziękuję