252. Carnival of Colors JET


    http://oi60.tinypic.com/2wfla2d.jpg
    Witajcie Ukochani Mego Serca.
    Walentynki są świętem miłości, w tym szczególnym dniu chciałabym Wam podarować ten post jako mój szczodry podarunek, który jest wyrazem mej miłości, mych uczuć i mojej wdzięczności, za lata wspólnej wędrówki w tym niezwykle barwnym świecie, jakim jest blogosfera. Nim wjedziecie do mojego artystycznego świata, proszę o włączenie TEJ piosenki, która wprowadzi was we właściwy nastrój i doda wam pozytywnej energii.


    http://oi62.tinypic.com/2s7g7sp.jpg
    Wyobraźcie sobie świat pełen różnorodnych barw, pełen kolorów, uczuć i miłości, przenieście się myślami, wyobraźnią do waszego ulubionego miejsca, czasu, pory roku, zapomnijcie o troskach o bólu o problemach. To nietrudne prawda? A teraz spójrzcie na świat moimi graficznymi oczyma, zobaczcie, że ten zwyczajny codzienny świat jest pełen barw jest pełen uczuć, trzeba to tylko odkryć spostrzec, dobro, piękno i miłość jest w każdej cząstce świata.


    http://oi59.tinypic.com/2efv052.jpg
    Ikony to dodatki, które kocham robić najbardziej, mimo swych małych rozmiarów, prace te mogą wyrażać więcej niż niejeden szablon. Są dla mnie zwierciadłem w których mogę wam pokazywać siebie, swoje uczucia, emocje, przeżycia i odczucia jakie towarzyszą mi podczas ich tworzenia. Ikony to dodatki, które tworzę od niemal 7 lat - zawszę więc będę mieć do nich sentyment. Ikony mogą zdobić blogi, mogą posłużyć jako awatar lub jako obraz ikony na komputerze. Tak więc ich mają różnorodne zastosowanie. Dziś tworząc je chciałam pokazać wam jak barwny jest nasz świat i jak wiele w nich radości i miłości. Trzeba ją tylko odkryć.



    © JET/ REinwencja.blogspot.com / - Pobierasz napisz i daj credit
    © © ©


    http://oi60.tinypic.com/2i0pz5c.jpg
    Uchylę rąbek tajemnicy i zdradzę wam kilka dobrych porad odnośnie tworzenia ikon.
    1. Najistotniejszym elementem każdej ikony jest właściwy dobór zdjęcia bądź zdjęć, zdjęcie powinno mieć w sobie to coś co przyciąga, powinno mieć w sobie głębie, uczucia oraz emocje. Ja zawsze staram się wybrać zdjęcia niecodzienne, takie które odróżnia się od innych. Jeżeli zdjęcie jest słabe, puste nie stworzy się z niej ikony a tylko pustą grafikę. Uwielbiam zdjęcia pełne życia, które mają pewien charakter, który emanuje z nich, które nurtują i zmuszają do refleksji.
    2. Gdy mamy już wybrane zdjęcie, musimy wybrać właściwy kadr, który spowoduje, że ikona będzie ciekawa i niecodzienna. Ja uwielbiam bawić się kadrami i przedstawiać niecodzienny punkt widzenia na pewne rzeczy - mój punkt widzenia, zawsze skupiam się na elementach na które zazwyczaj ludzie niezwracaną uwagi. 
    3. Następnie trzeba wydobyć ze zdjęć życie, trzeba nadać im nowego blasku w postaci dodania odpowiedniej koloryzacji bądź akcji. Koloryzacja powinna być subtelna a zarazem odważna. Należy pamiętać że ten proces polega na wydobyciu nie nadaniu czegoś obcego. Odpowiednie barwy uszlachetniają prace graficzne.
    4. Ostatnim etapem jest dobór odpowiedniej tekstury, która upiększy nam ikonę, podkreśli pewne elementy ikony a inne zasłoni, tekstura powinna być przeciwwagą do koloryzacji. Można oczywiście dodać również napis, ale ja uważam, że to zbędny element który szpeci ikonę i odbiera jej blasku, niszcząc harmonię i kompozycję całej pracy.
    5. Stworzyliśmy już ikonę, teraz trzeba dokonać selekcji i wybrać najlepsze pracę, 25% moich prac nigdy nie ujrzała światła dziennego. Ikony należy układać bądź tematycznie bądź kolorystycznie, lub na zasadzie kontrastu. Całość  musi tworzyć zwartą kompozycję.

    http://oi60.tinypic.com/2582xlg.jpg
    Gdy ma się w swoim  niemal 7 letnim dorobku ponad pół tysiąca ikon trudno jest wybrać swoją ulubiono, dlatego postanowiłam wybrać specjalnie na  tę okazję, ikony z którymi łączą mnie najpiękniejsze wspomnienia i uczucia.  



    http://i53.tinypic.com/spis0z.jpg


    © JET/ REinwencja.blogspot.com / - Pobierasz napisz i daj credit


    http://oi61.tinypic.com/16gcvhc.jpg
    Dulux Pack to niespodzianka dla osób, które wkleiły baner promujący COC JET. Jeżeli chciałbyś również zdobyć hasło dostępu, możesz również wkleić TEN baner na swojego bloga, wówczas w podzięce otrzymasz hasło dostępu.

     Dulux Pack zawiera 40 elementów:
    + 8 Dodatkowych Nieopublikowanych Ikon
    + 7 Czcionek
    + 1 Koloryzację
    + 8 Paterns
    + 8 Stocks
    + 8 Dużych Tekstur

    http://oi62.tinypic.com/291120i.jpg
    / Download /


    http://oi59.tinypic.com/jtryhx.jpg
    Drogi Czytelniku,
    w tym momencie dziękuje Ci za to że tu jesteś, dziękuje Ci że udałeś się zemną w krótką podróż po świecie pełnym barw, że spojrzałaś na ten świat moimi oczyma.
    http://oi59.tinypic.com/5kozz5.jpg
    Dzisiejsze wydarzenie dedykuję wszystkim tym, którzy świat widzą w szarych barwach, których życie nie jest usłane różami. Kochani pora na innowacyjne spojrzenie na ten piękny świat i cieszenie się z każdej nawet najmniejszej rzeczy.


    http://oi57.tinypic.com/15s0nj4.jpg
    Podobnie jak każda wędrówka, ta również musi dobiec końca. Celem tej imprezy było ukazania wam świata z innej perspektywy, świata pełnego barw. Jeżeli oderwałam was od zgiełku codzienności i napawałam optymizmem to cieszę się - mój główny cel został zamierzony. Pamiętajcie zawsze o moim przesłaniu zawartym w autorskim aforyzmie, a będziecie żyli w barwnym świecie.

    Życie jest pełne Barwy, trzeba je tylko odkryć.
    ~ Jet

      33 komentarze:

      1. Dziękuję bardzo za zaproszenie. Jest warte więcej niż jakakolwiek promocja, szczerze mówiąc. :) Ikony, które pokazałaś w tej notce są naprawdę czarujące i magiczne. Bardzo mi się podobają i naprawdę miło się na nie patrzy - jednocześnie zgadując ich przekaz. Ikonowe porady bardzo uczciwie pokazują, jak bardzo angażujesz się w tworzenie grafiki. Osobiście mam jedno zboczenie, które nakazuje mi ułożenie ikonek w kolejności ich stwarzania. Tylko wtedy tworzą dla mnie całość. Wybacz proszę, ale muszę wrócić do szarej codzienności. :) Żegnam, ale obiecuję, że jeszcze wpadnę, żeby obejrzeć co nieco. Już teraz mam kilka swoich ulubionych. Informuję o pobraniu paczki. Pozdrawiam! :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. ;) co ja też czasem układam je chronologicznie - to chyba najlepszy sposób.

          Usuń
      2. Dziękuję bardzo za zaproszenie. :3 Wpadłam trochę późno gdyż nie miałam wolnego czasu. Ty potrafisz przyciągać i urzekać czytelnika takim stylem pisania. :3 Pokazujesz świat pełen optymizmu, który my pesymiści widzimy w rzeczywistości w szarych barwach. Dziękuję Ci bardzo. :33 Pobieram paczkę a button jest na moim blogu w prawej kolumnie: "katalogi, imprezy współpraca". Pozdrawiam i czekam na kolejne notki. :3

        P.S.Hasło możesz przesłać na moje gg: 44756335

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Miło to słyszeć i dziękuję za button, zaraz wyślę hasło ;)

          Usuń
      3. Bardzo fajan notka, zdecydowanie inna niż poprzednie :)
        Ikonki świetne jak zawsze, ale nie mogę się napaczeć na tą z tych twoich ulubionych, taką z okiem, koło słoni :)
        Dziękuję za zaproszenie w każdym razie, udało mi się dotrzeć jeszcze dzisiaj ^^. Porady bardzo przydatne, ale ja niestety nie skorzystam, bo nie siedzę w ikonowym przemyśle :3
        Tak że ten, pozdrawiam i szczęsliwych walentynek, które swoją drogą się kończą ^^

        OdpowiedzUsuń
      4. Wgrałam sobie jedną z Twoich ikonek na awatar, bo była tak czarująca <3

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Jest prześliczna, dziękuję <3
          Z innej beczki, Jet, widzę, że odpowiedziałaś 13:20 - tak szybko kończysz lekcje czy ty też masz ferie? XD

          Usuń
        2. Jet z tego co wiem jest juz na studiach, wiec do szkoły jako takiej juz nie chodzi :D

          Usuń
        3. ;) Tak jestem już studentko i to już 3 roku, obecnie mam wolne, gdyż na mojej uczelni jest sesja poprawkowa. A jako że udało mi się pozaliczać wszystko w pierwszym terminie mam wolne ;)

          Usuń
        4. To identycznie jak moja siostra! ;>
          Tak szczerze to myślałam, że jesteś w trzeciej liceum, nie wiem dlaczego xD

          Usuń
      5. Świetna notka. Taka z przesłaniem, ładna i obmyślana wizualnie. I jak zwykle super ikonki. Swoją drogą, jesteś jedyną znaną mi bloggerką, która za "wypożyczenie" swojej pracy nie chce właściwie nic w zamian. Zazwyczaj są jakieś regulaminy, wymagania, hocki-klocki a tu nic; tylko informację. Właśnie dzięki temu Twój blog się tak wyróżnia. I aż dziw, że masz (raczej) mało czytelników - powinno być całkiem inaczej!
        Paczuszka na pewno mi się przyda, bo często 'podrasowuję' zdjęcia i robię sobie szablony na bloga, dlatego też z chęcią skorzystam :D Baner zaraz oczywiście gdzieś ulokuję, muszę tylko znaleźć na niego miejsce... Na dole bloga może być? ^^"
        Swoją drogą: super pomysł z tym zaproszeniem dla czytelników. Poczułam się jak VIP! :D
        Pozdrowionka,
        Lina

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. P.S. Myślałaś może nad założeniem blogowego Instagrama? Wrzucałabyś tam tylko ikony. Sporo grafików i 'rysowników' tak robi :)

          Usuń
        2. Wiem, osobiście mnie przerażają niektóre regulaminy i odstraszają, sama jestem studentem prawa, więc wiem że nadmiar przepisów prawa jest tak samo szkodliwy jak ich brak. Ludzie nie czytają regulaminów bo są najzwyczajniej za długie do czytania.
          Co do kont społecznościowych to nie przepadam za nimi ale może kiedyś dorobię się konta na Instagramie.
          Co do czytelników to wolę mieć ich mniej, ale mieć z nimi silną więź i otaczać się dobrymi szczerymi przyjaciółmi niż posiadać setki osób które tylko czegoś chcą i które traktowałby mnie i ja ich przedmiotowo. Kiedyś miałam po 100 komentarzy - duże liczby cieszą tylko na początku.
          Właściwie mam jeszcze jednego bloga który cieszy się dużą popularnością ( niemal 10 milionów odwiedzin w 2 lata), ten jest moją odskocznią i oazo spokoju ;) nie chcę tego zmieniać.

          Usuń
      6. Tyle piękna i przesłania w jednej notce...
        Dziękuję za zaproszenie, wpadłam trochę spóźniona, ale jestem...
        Bardzo lubię czytać Twoje notki, dzięki nim i ikonom pokazujesz nam siebie, a nie wiele osób to potrafi.
        Muzyka może nie do końca w moim stylu, ale faktycznie idealnie pasowała do tej notki i grafiki. Gdyby nie to, że jakoś jestem przywiązana do swojego avatara, to skradłabym Ci na pewno jakąś ikonkę z tej notki.
        Jak już ktoś wyżej wspomniał - niestety, musimy wrócić do szarej codzienności, ale takie momenty przypominają nam, że ten świat jest barwny... w końcu szary to tez jakiś kolor.
        Czy mogłabym prosić o hasło do paczki? :) Wkleiłam już wcześniej baner na tą imprezę w ostatniej notce :) na e-mail: kasiapatryk@vp.pl

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Miło to słyszeć, czerń to jedne z moich ulubionych kolorów ;)
          Hasło zaraz wysyłam.

          Usuń
      7. Zrobiło się magicznie, kolorowo i po prostu pięknie ;) Ikonki to Twoje dzieła, bardzo mi się podobają :) Lubię na nie patrzeć, w ogóle grafika to coś, co jest niesamowite ;)

        OdpowiedzUsuń
      8. Dziękuję Ci bardzo za zaproszenie ♥ Ta notka jest niesamowita, uwielbiam różne barwy i wszędzie widzę zupełnie inne kolory, refleksy, a Ty sprawiłaś że świat od razu wydaje się piękniejszy! Ta notka jest naprawdę magiczna i może zmienic sposób patrzenia na świat. Wspaniała robota! Ikony są piękne ;') Z pierwszej partii najbardziej podobają mi się pierwsze ikony 1 i 2 rzędu ♥ Uwielbiam taki styl! Natomiast z drugiej partii 6,7,8,9 to moje faworyty. Bardzo Ci dziękuję za Tą notkę bo naprawdę sprawiła że dzień stał się lepszy. Wkleiłam button na follow-the-flame w zakładce współpraca C: bardzo proszę o hasło d paczki na tralica10@gmail.com
        Pozdrawiam gorąco ♥

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. To ja Ci dziękuje za te piękne słowa, ciesze się że mogła dać odrobinę optymizmu do Twojego życia ;) Hasło wysłałam

          dodaje do link

          Usuń
      9. To ja dziękuję za dodanie mnóstwa pozytywnej energii w trudnej chwili :*
        Uściski <3

        OdpowiedzUsuń
      10. Bardzo ładne ikonki. Rzeczywiście trzeba się trochę do nich przyłożyć, żeby uzyskać dobry efekt. Wiem coś o tym bo też zajmuję się od czasu do czasu grafiką.

        Zapraszam na moje dwa blogi:
        www.pour-the-music.blog.pl - internetowa gazeta o muzyce
        www.rebelle-k.blog.pl - mój osobisty blog
        Pozdrawiam.

        OdpowiedzUsuń
      11. Jejku, zakochałam się w Twoich pracach. <3
        Mam male pytanie! ;) Jak Ty robisz, że nie da się kliknąć w twoje ikonki? W sensie, że jak się kliknie, to nie pojawiają się w tak jakby galerii. :D nie wiem tak to wytłumaczyc :D

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. To zasługa hostinu jaki używam, linkuje on automatycznie, a ja zapominałam usunąć link.

          Usuń
      12. Koncertowanie było baaardzo miłe :)

        OdpowiedzUsuń
      13. Jet, czyżbyś znowu zniknęła?
        Moja droga, miałabym do Ciebie prośbę, jednak chciałabym się zwrócić z nią do Ciebie prywatnie. Nie chodzi tu o żadne zrobienie szablonu czy czegoś takiego, tylko radę.
        Odezwij się, jak będziesz mogła. Nie jest to coś bardzo ważnego co potrzebuję na już :). Myślę, że nie będzie to dla Ciebie problemem.
        Pozdrawiam,
        dosmileyourself.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Możesz skontaktować się ze mną prywatnie poprzez maila:
          telenovel@onet.pl

          Usuń
        2. A co do krótkiej przerwy to chciałam trochę odpocząć po sesji, i mini imprezie ale już powoli szykuję nowy wpis i szablon

          Usuń
      14. Odpowiedzi
        1. w przyszłym tygodniu już na pewno coś nowego stworzę i się z Wami podzielę ;)

          Usuń

      Dziękuję