253.Napływ Ciepła


Witajcie, jak się miewacie na przedwiośniu. Ja katastroficznie, choć w moim sercu czuje napływ ciepła i pozytywnej energii to za oknem pogoda nijaka, która  wszelkie pozytywne emocje burzy. Po długiej szarej jesieni oraz zimie nie mogę doczekać się wiosny, pachnącej, kwitnącej i żyjącej. Cóż jeszcze będę musiała poczekać trochę, bo dziś znów aura z krainy śniegu. Ostatnio mam dość dużo wolnego czasu, ale ten nadmiar czasu sprawił, że rozleniwiłam się i totalnie straciłam chęci do wszystkiego. Mam pewien projekt do realizacji na uczelni ale nie mogę się do niego zabrać, dziś postanowiłam że zacznę kończyć ten projekt, póki jeszcze szaro i buro.

Kolejny semestr rozpoczęty i coraz bliżej do wakacji - ten fakt napawa mnie optymizmem, tym bardziej, że na te wakacje mam już mnóstwo planów - tak ja już myślami jestem na wakacjach.


© JET/ REinwencja.blogspot.com / - Pobierasz napisz i daj credit
  © ©

23 komentarze:

  1. Pogoda jest doprawdy wredna :P u mnie dzisiaj rano było słonko, potem za pół godziny śnieg, potem kolejne słońce a za chwile burzowe chmury i ulewa a teraz znowu pogoda jak w lecie! Co poradzisz, taki kraj :P Śliczne ikonki C:. Pierwsza, trzecia i szósta to moje faworyty ♥
    Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać już Kwietnia a jeszcze bardziej Maja ;)

      Usuń
  2. Ja również chciałabym, by była już wiosna. Nie tylko dlatego, że zbliżają się moje urodziny i dni otwarte w liceach, ale też dlatego, że tęsknie właśnie za tym ciepłem, tak jak Ty. To, że idą egzaminy, to chyba jedyny minus wiosny jak dla mnie w tym momencie.
    Wiem, jak to jest, gdy ma się wolne i nic się nie chce robić. Nie lubię robić sobie przerw w nauce na dłużej, niż dzień, ponieważ później ciężko mi się zabrać do czegokolwiek, a i moje szare komórki działają gorzej, więc dokładnie rozumiem, o co Ci chodzi.
    Lenistwo to wytwór szatana jednak, hehe :).
    Ikonki jak zwykle piękne.
    Czekamy na więcej :). Powodzenia w projekcie! I oby nam ta okropna pogoda szybko minęła, nastała wiosna, a później to już tylko z górki do lata.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100 rację ;) projekt już realizuję, ale przez to w najbliższym czasie nie będę mogła się realizować graficznie, ale cóż coś za coś, kiedyś przyjdzie maj ;)

      Usuń
  3. Zimie? Ja w sumie w tym roku zimy nie widziałam ;D Tylko raz przez jeden dzień O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zmiany pogodowe przyprawiają mnie o migrenę, ale łudzę się, że zwiastują nadejście wiosny... której chyba jak każdy nie mogę się doczekać :)
    Ach, wakacje - wyczekuję już od pierwszego października :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać, aż wiosna przyjdzie pełną parą i natura zacznie budzić się do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam w sumie lubię zimę - pod warunkiem, że jest śnieg ech ;D chociaż przyznam, że zapach wiosny w powietrzu jest bardzooo przyjemny ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, jak dobrze być nie alergikiem, wtedy zapach cieszy ;)

      Usuń
  7. u mnie też raz słonce a raz deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blog! ŁAŁ
    Pozdrawiam, Sandra :)

    http://samcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, jak ja dawno nie byłam u Ciebie na imprezie :D Zawsze lubiłam Twoje wstępy, prologi, podrzucana muzyka (Madonna obowiązkowo) i do tego wysyp graficznych dodatków. I faktycznie, masz rację co do ikon - mogą być awatarem, moga zdobić wpisy. Pamietam w czasach Onetu każdy wpis zaczynał się od zestawu trzech ikon i kończył również takim zestawem. Ewentualnie obrazki typu "Hejka" i "Pa". I koniecznie w stylu "brasil gif".
    A pogoda już nie jest nijaka! Przynajmniej dziś było słonecznie i uroczo. Na równie ładną pogodę licze za tydzień, ponieważ organizujemy się ze znajomymi i idziemy w góry, zdobyć Magurkę Wilkowicką (ledwo 900m, ale jednak ok. 550m podejścia). Rzuciłam hasło, kiedy, gdzie, skąd, którym szlakiem i moi uczelniani stwierdzili, że to świetny pomysł. Teraz tylko oby pogoda się udała!
    A poza tym wiosna. Chyba nawet mnie sie udziela. Choć również zbyt dużo wolnego czasu skutkuje rozleniwieniem, graniem w planszówki i oglądaniem filmów zamiast konkretnej pracy :P
    Notkę jednak napisałam, więc chyba nie jest tak źle ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś jedną z nielicznych, która zna mnie jeszcze z czasów onet. To piękne że przez te lata, kiedy nasze życie się zmieniało wciąż byliśmy ze sobą bliżej bądź dalej ;)
      Ikony były i będą dla mnie wyjątkowe bo to one nadały mojemu blogowemu życiu sens.

      Usuń
  10. głowa do góry, Jet, bo pogoda się polepszyła! :3
    a drugi rząd ikon rozkochał mnie jeszcze bardziej niż pierwszy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) o tak jest coraz lepiej, szkoda że w tym czasie muszę zajmować się pewnym ważnym projektem naukowym, całe szczęście że powoli zmierzam do końca ;)

      Usuń
  11. Lubię zimę, ale już mam jej dość. Chcę wreszcie ściągnąć kurtkę i chodzić w balerinach :D

    Jest już nowe wydanie POUR THE MUSIC. Zapraszam.
    www.POUR-THE-MUSIC.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakbym słyszała o sobie, ta wczesnowiosenna "bylejakość" potrafi wykończyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję