255.Natura


Witajcie słoneczka,wreszcie nastał okres, który można utożsamiać z rajem. Słońce świeci coraz intensywniej, nadając skórze kolorytu a duszy radości. Drzewa i łąki tętnią życiem, w pełnej gamie barw jak nigdy dotąd, w powietrzu czuć słodko woń kwiatów, nad zbiornikami wodnymi coraz więcej życia. Dla mnie nie ma piękniejszego okresu niż ten który teraz jest. Dzięki temu jestem coraz szczęśliwsza, można by rzecz że rozkwitam. Jestem Wam również wdzięczna, że wciąż jesteście przy mnie, dając mi każdego dnia radość i swoją miłość.

     Przez lata życiowej wędrówki, natura zawsze była mi bliska, od niepamiętnych czasów czułam się z nią związana, dlatego też w moim dorobku graficznym, znakomita cześć grafiki była poświęcona właśnie naturze.  Od dzieciństwa fascynowało mnie bogactwo oraz różnorodność tego świata. Filozofia franciszkańska była dla mnie życiowym drogowskazem, swego rodzaju dekalogiem. Kto jak nie człowiek powinien chronić bogactwo naturalne tego świata. Dlaczego tak łatwo człowiekowi idzie zabijanie i niszczenie? Czy jest coś cenniejsze niż nasz naturalny dom? Zostawiam was z tą refleksją, a ten wpis niechaj będzie moim pomnikiem dla naturalnego piękna tego świata.


© JET/ REinwencja.blogspot.com / - Pobierasz napisz i daj credit
  © ©

15 komentarzy:

  1. Świetne ikony! Najbardziej podobają mi się dwie pierwsze w drugim rzędzie (poziomo), boskie! <3 Ale to z całującą się parą też boskie :).
    Ja niestety często zapominam o naturze i omijam ją, zapominając się w tym życiowym pędzie. Chyba czas trochę zwolnić, szczególnie, że wiosna już prawie w pełni, a lato tuż za pasem! Muszę się jakoś przygotować... :).

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) czasem i ja zbyt szybko pędzę, wtedy zatrzymuje się i obserwuję naturę - która żyje w pełnej harmonii. Natura uczy nasz m.in. pokory.

      Usuń
  2. Dokładnie. Jako estetka i osoba mająca słabość do wszystkiego, co (według mnie - mam specyficzny gust) piękne dobrze to rozumiem :)

    Uwielbiam fotografować krajobrazy, konkretne miejsca, przypadkowe piękno przyrody - przebywanie tam, gdzie zmian antropogenicznych jest jak najmniej, jakoś dziwnie kojąco działa na większość ludzi. Coś w tym jest, że chcąc odpocząć uciekamy nawet jak najdalej, żeby tylko tylko odciąć się od cywilizacji, którą na co dzień tak kochamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dobrze, że jeszcze nie wszystko jest przekształcone przez cywilizację

      Usuń
  3. Dla mnie natura zawsze była jakąś odskocznią. Nic tak nie uspokaja mnie jak spacer po lesie, czy po parku (w ostateczności, jeśli pogoda nie pozwala mi na podróż rowerem do lasu). Złe myśli jakoś tak uciekają w korony drzew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) i człowiek staje się zupełnie inny ;)

      Usuń
  4. jestem zwolenniczką recyclingu, domownicy się ze mnie śmieją, że nic nie pozwalam wyrzucać i wszystko przerabiam na przedmioty użytkowe XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Późna wiosna jest najpiękniejsza. Robi się zielono, powietrze jest świeże, aż chce się żyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, przyjemniejszych zapachu, niż zapach natury nie spotka się ;)

      Usuń
    2. Do mnie grypa też na szczęście nie przychodzi, z nią jest o wiele gorzej niz z samym katarem ;)

      Usuń
  6. Jet, o rany, nie wierzę, że odnalazłam na Blogspocie kogoś, kogo kojarzę z Onetu! ;) Teraz Twój blog wygląda nawet jeszcze lepiej - szablony tutaj ładniej się prezentują, zwłaszcza z wiosennymi ikonami w poście.
    Też się cieszę, że już jest ciepło i tak kolorowo. Od razu chce się planować wakacje! :)

    PS. Nadal nie wiem jak masz na imię... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Ja też powoli wątpiłam że znajdę kogoś z czasów złotego onetu, super że jeszcze są takie osoby tu. Moje imię od zawsze było, jest i będzie tajemnicą ;))

      Usuń
  7. Ładne iconki.

    Jest już nowe wydanie POUR THE MUSIC. Zapraszam.
    www.POUR-THE-MUSIC.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję