Zapowiedź - Tropical Secrets JET

 

       Witajcie Kochani, w kalendarzu wybił czerwiec - 7 czerwiec, powietrze coraz cieplejsze, muzyka coraz gorętsza a nastrój coraz lepszy, czas zapowiedzieć pewną ważną uroczystość, blisko memu sercu - Moje 7 urodziny.  Znana z przed lat blogowa imprezowiczka powraca z kolejną wielką, być może największą jak do tej pory imprezą blogową. Tropical Secrets JET - to wydarzenie które będzie celebrować 7 rocznice istnienia, podczas uroczystości nie zabraknie dodatków, refleksji oraz pamiętnika, a do tego ujawnię moje największe sekrety jakie skrywałam przez 7 lat a także pokaże całej blogosferze, kim tak naprawdę była JET,  zdradzę receptę na blogową długowieczność oraz ujawnię największy Tropikalny Sekret - będzie to niezwykle tropikalna noc pełna emocji i uczuć. Widzimy się 1 Lipca o godzinie 18:00!

* Hot News z Przygotowań:
9.06 - Scenariusz/Plan Imprezy Gotowy pora zacząć przygotowywać poszczególne elementy oraz szablon główny TSJ

15.06 - Przygotowania trwają w najlepsze, dziś powstał szablon, który będzie widniał podczas TSJ, nawiązuje on do sekretnych wspomnień i wydarzeń z przed lat, kompozycja spójna, świeża oraz bardzo oryginalna ;) Moje najnowsze dzieło jak większość prac, które tworzyłam przez lata nawiązuje do Kultury, Filozofii, Historii oraz Wiary. Ekstaza oraz Katharsis to czuję gdy nie niego patrzę.

17.06 - TSJ będzie podzielone na 3 części, największą z nich będzie Grafika, pracę nad tą częścią powoli zmierzają ku końcowi.

19.06 - Przygotowania do TSJ powoli zmierzają do końca,  od dziś do 22 czerwca zostano całkowicie wstrzymane z powodu wakacyjnego wyjazdu. Prawdopodobnie cała uroczystość będzie gotowa już w przyszły piątek, z kolei 27 Czerwca zostaną wysłane uroczyste zaproszenia, a 30 Czerwca - zostanie zaprezentowany oficjalny uroczystościowy szablon.

23.06 - Wypoczęta i zregenerowana, od jutra wracam do prac nad TSJ, które już niemal na finiszu, sekretnie zdradzę, że podczas uroczystości, swoją premierę będzie mieć ekspozycja ART JET, tajemniczy projekt, o którym wielokrotnie w przeszłości pisałam, ale dopiero teraz wcielę go w życie.

25.06 - TSJ jest już w 95 % gotowe, prawdopodobnie, już jutro pracę i przygotowania dobiegano do końca.

26.06 - Pracę nad TSJ - dziś zostały zakończone, od jutra zacznę rozdawanie uroczystych zaproszeń.

27.06 - Przed chwilą z radością i wzruszeniem wciskałam przycisk publikuj - alea iacta est.

28.06Zostały już tylko 2 dni do TSJ, dziś od rana rozsyłam zaproszenia, wśród zaproszonych gości będą przede wszystkim osoby jakie udało mi się poznać przez 7 lat. nie było łatwo ale starałam się dotrzeć do wszystkich jakich znałam. Przypominam również iż 30 Czerwca swą premierę będzie mieć nowy uroczystościowy szablon.

29.06 - Już tylko 1 dzień dzieli was od poznania moich tropikalnych sekretów. Zdradzę wam iż spektakl będzie podzielony na 3 synkretyczne cześć: Celebracja, Grafika oraz Sekrety. Już jutro zaprezentuję wam uroczystościowy szablon, również jutro ostatni news z przygotowań - swoisty wstęp. Osoby które wkleiły lub wkleją baner promocyjny czeka nagroda w postaci dostępu do Sekretnej Części oraz honorowe miejsce w linkach w trakcie trwania uroczystości.

30.06 - Już za kilka godzin ukaże się Mój Sekretny Spektakl, nad którym pracowałam nie miesiąc ale aż siedem lat. Będzie on sekretnym podarunkiem dla Was - moich promyków światła.
A dziś o godzinie 18:00 - zostanie odsłonięty w całej okazałości oficjalny szablon, dokładnie dobę przed TSJ. 

       Serdecznie zapraszam, do wklejania banera, promującego te zacne wydarzenie - cieszmy się razem oczekiwaniem na Tropical Secrets JET. Za wklejenie jednego z poniższych banerów, czeka dla Was mała nagroda i niespodzianka.

http://oi62.tinypic.com/112975u.jpghttp://oi61.tinypic.com/25su15v.jpg
http://oi57.tinypic.com/5ycn87.jpg
 http://oi61.tinypic.com/14xfngo.jpghttp://oi59.tinypic.com/2uetwt1.jpg
http://oi61.tinypic.com/34xlwjr.jpg

57 komentarzy:

  1. Cudne ikonki na początku :) Naprawdę od razu ma się ochotę gdzieś wyjechac żeby zobaczyc te palmy na żywo :) Buttonik ląduję na Follow The Flame :) Czekam z niecierpliwością na te 7 urodziny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieję że TSJ - przeniesie was na tropikalną wsypę szczęścia ;))

      Usuń
  2. Ależ powiało tropikami. ^^ Fantastyczna zapowiedź! Wrzucę później jeden z buttonów do siebie. 7 lat to naprawdę dużo, więc będę wyczekiwać tego wydarzenia. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuć też na katalożek - niech inni dowiedzą się o tej fajnie zapowiadającej się imprezce :)

      Usuń
    2. No przecież to zrobię, Vero... Wszystko w swoim czasie. :P (Albo żądam podwyżki!)

      Usuń
    3. Dziękuję wam dziewiczy, dajecie i dawaliście mi zawsze tyle energii do działania, cieszę się że od lat mogę być członkiem katalogu - to dla mnie zaszczyt.

      Usuń
  3. Kurcze, zrobiło mi się gorąco. :3 Śliczne ikonki stworzyłaś. ;D Dodaję button na bloga (strona "collabs"). :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko wczoraj zobaczyłam post, to stwierdziłam, że muszę znaleźć miejsce u siebie na tego typu eventy :D I od razu zaczęło się przemeblowanie w całym szablonie. Ale coś trzeba z tym zrobić. :> Na pewno będę wyczekiwać i wpadnę, a button postaram się dodać już niedługo dodać ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, przez te 7 lat zawsze starłam się być takim ewenementem ;)

      Usuń
  5. Nie wierzę oczom, czy to ta legendarna Jet, która każdego roku 1 lipca na Onecie dawała czadu. Twoje imprezy przeszły już do historii, podobnie jak cały Onet. Ciekawe czy tym razem przebijesz siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja oczom nie wierzę, że mam jeszcze czytelników z ery onet. Dam z siebie wszystko co mogę, najwyżej wyniesiecie mnie noszami do szpitala ;))

      Usuń
  6. Jestem ciekawa, jak to z tą imprezą będzie, ale z chęcią ją wypromuję. Baner wstawiony na: http://zacznij-zyc-teraz.blogspot.com (z powodu ciemnego tła prawie nic nie widać, jeśli mam być szczera).

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się nie mogę doczekać! Oczywiście banner wstawię do siebie na leprokonus.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco Desari

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż jestem ciekawa! :)
    Banner wstawiony na graficzna-przystan.blogspot.com po prawej :)
    Serdecznie pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) mam nadzieję że 1 lipca pojawi się duży uśmiech, dziękuję.

      Usuń
  10. Jestem skrajną optymistką. Dla mnie wszystko jest piękne, łatwe, przychylne. Przynajmniej w większości sytuacji, nie umiem inaczej. Może dlatego czasem porywa mnie coś zupełnie innego, trochę melancholijnego. To dla mnie odmiana. Bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam z niecierpliwością na imprezę :) Banner ląduje na Blondiee Graphics ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Te letnie ikonki przypomniały mi o tym, że po sesji trzeba się zrelaksować ;) Bannerek wstawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i nie wiem co co chodzi. Ale bardzo mi się to podoba i oczywiście wstawiam jeden z pięknych banerów, który stworzyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam skrytą nadzieję że nie ostatni

      Usuń
    2. Na pewno nie ;)
      Jeśli sama stworzyłaś szablon, to muszę Ci pogratulować. Sporo talentu i pracy!

      Usuń
    3. Tak i ten jak i poprzednie, jak i również te który będzie tu 1 lipca - z niego jestem dumna ;)

      Usuń
  14. Informuję, iż dodałam ten buttn na mojego bloga :)
    http://naaailee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. buuton imprezowy ląduje na Rockmenowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż się nie mogę doczekać! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jeszcze tylko 3 dni, teraz zajmę się relaksem i oczekwianiem

      Usuń
  17. i cant wait.

    button poszedł na po-czasie.blogspot.com
    7 lat w końcu kawał czasu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się już doczekać!

    button wstawiony na http://rosalainess.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam z niecierpliwością, dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, że będę ! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wstawiłam button na graphic-foxes.blogspot.com :)
    Czekam z niecierpliwością! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę, będę na pewno! Jestem bardzo ciekawa, co znów dla nas przygotowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za zaproszenie! Czekam z niecierpliwością, a button wstawiłam na http://starved-souls.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się doczekać! Button widnieje na land-of-grafic :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buttonik wklejony. NIe mogę się doczekać!
    Swoją drogą, jeszcze nigdy nie widziałam ,żeby jakiś blogger robił taką imprezę. Naprawdę wspaniały pomysł!
    No i szablon piękny. Jak zwykle. Okropnie zazdroszczę Ci obycia z HTMLem, ja boję się go dotykać ;D
    Jutro mam umówione spotkanie, ale o osiemnastej powinnam być już w domu, więc zjawię się tu napewno! Tylko powiedz: na taką imprezę to bardziej suknia wieczorowa czy koktajlowa? ;)
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję